När började era gravidmagar att synas???

Galapago

Trådstartare
Som sagt, när började de synas, med / utan kläder?? Jag är jättenyfiken, är i v 10 och lika hopplöst platt som vanligt...

Sv: När började era gravidmagar att synas???

Jag fick mage ganska tidigt, medan vissa inte får mage fören upp emot v.20.

Det är så olika hur man är byggd och hur man bär barnet, var lugn snart kommer du också ha en liten kula som bara blir större och större ;)

V.10
Photo_84725_959772.jpg

Första gången: typ vecka 25
Andra gången: sådär vecka 16-17
Tredje gången: Vecka 9... :eek:

En liten kula som jag själv å sambon såg kom väl rätt så "tidigt", men vecka19-20 DÅ hände det mycket, är nu i v 21 och nu börjar folk våga fråga om det kanske är bebis på g :D !
Nu är magen mer "svårdold", fram till nu har det bara synts om jag haft "tajta" kläder.

Snart kommer din kula också!! ;)

Jag tyckte jag börja få mage när jag var i v.14, men det började nog inte först i v. 18
phpjwkmup.jpg

Sen gick det jätte fort. i v.20 såg magen ut såhär
phpvkimfi.jpg

Min mage började synas i vecka 10-11, men inte "på riktigt" förrän i vecka 15.

Med första barnet syntes det inte förrän framåt vecka 25 ungefär. Var flera stycken som inte såg det i vecka 30 heller men jag vet inte... det syntes rätt tydligt då.
Andra graviditeten har det börjat synas riktigt runt vecka 19-20, iaf med tight tröja.

Jag tyckte själv jag såg jättegravid ut i v 18, men det var nog ingen annan som såg det. Men jag vet, man vill så gärna se gravid ut :love: (tills man blir stor som ett hus, då vill man bara ha ut bebisen! :D)

Kring vecka 20-21 tror jag det började synas. Ska kolla om jag hittar några bilder.

Vecka 9, mest svullen bara.

Vecka 21 tror jag. Här tyckte jag att jag var smällfet..

Men då visste jag inte att det skulle bli såhär..

Vecka 41

Haha jag känner igen det där, jag tyckte jag oxå hade skit stor mage kring v.20 ;)

Runt v 20 började det synas på mig. Ungen låg långt bak mot ryggen så jag blev aldrig så värst tjock.

Jag har burit alla mina barn högt och "framför mig", så jag har haft gigantisk mage på slutet med allihop. (alla som sett bilden vet vad jag pratar om :angel: )
Hade jag varit slank från början så hade det nog synts runt vecka 8-10 nån gång ändå. Nu är jag ju inte särskilt slank, utan ganska lik min avatar-flodis i modellen :p, vilket gör att de som inte vet något inte heller anar något, trots att jag själv vet att jag har en ganska stor kula innanför fläsket redan nu...
Hittills har ingen frågat om jag är gravid, har gått 18 veckor nu.

Nu är jag ju inte särskilt slank, utan ganska lik min avatar-flodis i modellen :p, vilket gör att de som inte vet något inte heller anar något, trots att jag själv vet att jag har en ganska stor kula innanför fläsket redan nu...
Hittills har ingen frågat om jag är gravid, har gått 18 veckor nu.

Nämen! Grattis :bump:

Det var väl ungefär i 4-e, 5-e månaden som det började synas på mig och då var jag lite smalare än vad jag är nu.

v 13-14 började det synas under kläderna nu är jag v 21 och det har växt en hel del:D

22524_1226312825.jpg

Liknande trådar

IT & mobiler Jag har funderat flera gånger på vad som påverkar spridning och synlighet på instagram men blir aldrig riktigt klok. Inte för att jag...
4 5 6
Svar
101
· Visningar
5 192
Senast: cili
·
Hundhälsa Nu är det jag som startar en sådan tråd, en som handlar om hur man vet att det är dags 😔 Man brukar ju säga att när man funderar på det...
Svar
18
· Visningar
1 918
Senast: Tuggben
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 752
Senast: Lavinia
·
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 472
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar