När är Back on track som mest effektiva att använda?

J

Jackie_nova

Jag undrar när B oT gör som mest effekt på hästen? (detta fall på kotorna).
I hagen, under natten vid ridning....:confused:
Har ni några erfarenheter

Sv: När är Back on track som mest effektiva att använda?

Jag använder BoT både till mig själv och till hästarna och enligt min erfarenhet så ger det bäst effekt(värme) när man rör sig samtidigt. Jag märker stor skillnad på om jag använder mina skydd i soffan resp. I rörelse på jobbet. Likaså kan jag känna en skillnad på om jag låter hästen stå stilla med skydden eller om den rör sig(t.ex. Vid ridning eller i hagen) Skydden fungerar ju dock självklart när hästen är stilla med:)

Sv: När är Back on track som mest effektiva att använda?

Tackar då vet jag mer;)

Liknande trådar

Träning Back on track.. när ska man använda det och när ska man inte använda det? Jag har täcke som vi använder inför träning och tävling i...
Svar
1
· Visningar
1 114
Senast: MiniLi
·
Utrustning Behöver få lite tankar från er andra. Har haft min häst i några år nu, varje vinter får han mindre slav/små sår på haserna (har varierat...
Svar
3
· Visningar
424
Senast: sweep
·
Utrustning Samtliga dessa märken har liknande funktioner vad jag kan läsa mig till. Har tidigare använt, och använder fortfarande, Back on Track...
Svar
16
· Visningar
1 767
Senast: CFrisk
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
16 251
Senast: Juli0a
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka