Min gamle 27 åriga svårklasshäst fick kolik i höstas för första gången i sitt liv. Först distriktet två ggr och sedan klinik i två dygn. Gick väl på runt 20 totalt som försäkringen tog efter självrisk mm. Innan dess var det hans öga. Klinik en månad och två op.varav ögat rök. 2016 kostade typ 90 försäkringen tog allt.
Innan dess 2009 och då var det samma öga. Klinik en månad typ samma kostnad.
2001 fick han typ nån bakterie på levern. Blev hur dålig som helst. Stod på Helsingborg en månad typ 100.000 gick det kalaset på.
2000 fick han en spricka i hovbenet. Kostade inte jättemkt.
Det var hans journal men runt 320. 000 typ har försäkringsbolaget ersatt.
Mitt sto msv klass alla discipliner 25 år som jag haft sen 4 åring har kanske kostat försäkringsbolaget 10.000 för en sårskada 1998 då var det klinik ett par dgr och återbesök
För längesedan typ 15 år sedan valde jag då att ha en högre självrisk. 5000 för att få ner premien.
Grå och Irländaren inget hittills.
Innan dess 2009 och då var det samma öga. Klinik en månad typ samma kostnad.
2001 fick han typ nån bakterie på levern. Blev hur dålig som helst. Stod på Helsingborg en månad typ 100.000 gick det kalaset på.
2000 fick han en spricka i hovbenet. Kostade inte jättemkt.
Det var hans journal men runt 320. 000 typ har försäkringsbolaget ersatt.
Mitt sto msv klass alla discipliner 25 år som jag haft sen 4 åring har kanske kostat försäkringsbolaget 10.000 för en sårskada 1998 då var det klinik ett par dgr och återbesök
För längesedan typ 15 år sedan valde jag då att ha en högre självrisk. 5000 för att få ner premien.
Grå och Irländaren inget hittills.
Senast ändrad: