Nån som...

O

Onnie

...Kan berätta för mig hur jag laddar ner DC++?! Eller finns det nåt ännu bättre?! Måste man ha filer att dela med sig av för att använda det programmet?! Är helt novis på detta o fick en MP3 spelare i present...men hur ska jag kunna stoppa in den musiken jag vill ha då?!

///Karin
 
Sv: Nån som...

Bläddra lite bland trådarna här på datorforumet så hittar du flera trådar om DC++ (tyvärr går det inte att söka på ord med mindre än 4 bokstäver) annars kan du GOOGLA så hittar du flera sidor på svenska om just DC++.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag har Youtube premium och har en del låtar nedladdade så att man kan lyssna offline. Ibland krånglar det, men det brukar lösa sig...
Svar
1
· Visningar
294
Senast: Enya
·
Kultur Jag har blivit informerad om ett Mycket Viktigt evenemang, till vilket biljetterna släpps inom kort och ansvaret för att få tag på...
Svar
17
· Visningar
976
Senast: Kirre
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 842
L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 634
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp