Nån som va på Näveqvarn?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jajemen! :)

Tävlade i sex klasser. Kom 10:a, 8:a, 6;a, 5;a, 4;a och 3:a.
Har en liten regnbåge av rosetter med mig hem. Det saknas bara blå och blågul!

Kom 10:a i WR c-nivå, med 67,5 poäng. Så bra har jag aldrig ridit, men dessvärre fick jag kvitto på att jag ska hålla mig på D-nivån ett tag till. Alla på placering 6 och uppåt hade över 70!

8:a blev jag också i WR på d-nivå då jag medvetet fattade fel galopp. Fick blackout totalt! :-) Har aldrig hänt. Det var faktiskt lite läskigt.

6:a blev jag i WH på C-tävlingen.

5:a i reiningen på D.

4:a på WH på D-nivån

och slutligen 3:a i reiningen på C.

Jag är mycket nöjd:)

jo, det gick ju bra för er :)

jag fick bara en blå, iof så var jag ju bara med i en klass.. :smirk:

Vilka tävlingar kommer du vara med på här framöver då?

En blå ska du väl vara jättenöjd med! :)

Det blir bara vår egen D-tävling nu på lördag! Sen tar både häst och jag lite semester och ska mest nöjesrida lite i skogen!

Satsar på några i augusti/september igen!

Däremot ska jag själv ta mig ner till High Chaparall och titta i början på juli!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Tjo, preppar stallet för att hovis kommer imorgon, dags för skor för grabbarna och med tanke på vädret så lär det väl bli brodd oxå. I...
Svar
9
· Visningar
771
Senast: Shixle
·
Anläggning Undrar om tråden som går från aggregatet till strömtråden kan va farlig för hästen? Om hästen biter på den? Det är nån plast/gummi...
Svar
6
· Visningar
699
Senast: aglaonema
·
Utrustning Tjo, har fått för mig att jag nog kommer va ut mer i vinter om jag inte fryser, och då jag inte hittat fodrade shortchaps i sverige...
Svar
8
· Visningar
502
Senast: Emma-pemma
·
Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 473
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV
  • Muddypaws 24/25