Nån som va på Näveqvarn?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jajemen! :)

Tävlade i sex klasser. Kom 10:a, 8:a, 6;a, 5;a, 4;a och 3:a.
Har en liten regnbåge av rosetter med mig hem. Det saknas bara blå och blågul!

Kom 10:a i WR c-nivå, med 67,5 poäng. Så bra har jag aldrig ridit, men dessvärre fick jag kvitto på att jag ska hålla mig på D-nivån ett tag till. Alla på placering 6 och uppåt hade över 70!

8:a blev jag också i WR på d-nivå då jag medvetet fattade fel galopp. Fick blackout totalt! :-) Har aldrig hänt. Det var faktiskt lite läskigt.

6:a blev jag i WH på C-tävlingen.

5:a i reiningen på D.

4:a på WH på D-nivån

och slutligen 3:a i reiningen på C.

Jag är mycket nöjd:)

jo, det gick ju bra för er :)

jag fick bara en blå, iof så var jag ju bara med i en klass.. :smirk:

Vilka tävlingar kommer du vara med på här framöver då?

En blå ska du väl vara jättenöjd med! :)

Det blir bara vår egen D-tävling nu på lördag! Sen tar både häst och jag lite semester och ska mest nöjesrida lite i skogen!

Satsar på några i augusti/september igen!

Däremot ska jag själv ta mig ner till High Chaparall och titta i början på juli!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Nu söker jag en bok på det mest kryptiska sättet nånsin eftersom jag bara kommer ihåg en enda grej från den, men det kan ju va så att...
Svar
2
· Visningar
507
Western Min bästa vän och jag har köpt ett dräktigt quartersto ihop. Vi tänkte i vår naivitet att det skulle gå att samäga hästen, men det går...
Svar
1
· Visningar
582
Senast: Nepenthe
·
Övr. Barn Jag har ett stort problem, och famlar i detta själv och får ingen hjälp. Min dotter, nyligen 19 år har varit svajjig i ca tre år. Från... 2
Svar
28
· Visningar
3 589
Senast: Bullen22
·
Hästvård För en vecka sedan hände det dom inte fick hända. Hittade min häst med tillsynes lätt kolik men slutade med döden efter att veterinären...
Svar
18
· Visningar
1 932
Senast: Mint
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tandproblem på båda katterna
  • Oseriös avel 2023
  • Guldfasanerna