Brisa
Trådstartare
Behöver support av nån med antingen kunskap om hälsokost eller kinesiska språket. Har efter en cancerdiagnos fått kinesisk hälsokost via en jobbkontakt i Kina. Den blev liggande på kontoret och nu när jag äntligen hämtat den så känns det oförskämt sent att ställa frågor... Hon gav instruktioner till en kollega som firar jul på Jamaica och jag vill inte gärna störa honom.
Har klurat ut att det är torkade gojibär i en av påsarna. Men den andra går jag bet på! Det ser ut som små tvinnade repstumpar. Hårda och torra och inte det minsta tuggvänliga. Gissade att det är nån slags te men det verkar det inte vara. Märket är Tong Ren Tang och enda ledtråden är texten längst ner på paketet. Nån som har nåt tips?
Har klurat ut att det är torkade gojibär i en av påsarna. Men den andra går jag bet på! Det ser ut som små tvinnade repstumpar. Hårda och torra och inte det minsta tuggvänliga. Gissade att det är nån slags te men det verkar det inte vara. Märket är Tong Ren Tang och enda ledtråden är texten längst ner på paketet. Nån som har nåt tips?