Nån som har erfarenhet

S

skjootan

Är de nån som har erafrenhet av börjes westernsadel tampico?

De står ju att den ska passa breda hästar....funderar på en sådan just nu tills ekonomin blitt bättre,men är d värt de?

Den som var i vårt stall vred sig bommen cå allt blev snett och vind, måndagsex kanske :confused: Annars kan jag tyvärr inte säga så mycket mer.

Har inga erfarenheter av just den sadeln, men är lite skeptisk överlag mot billiga "märkeslösa" sadlar. Jag hade hellre försökt hitta en begagnad sadel av lite bättre kvalité. :)

Köp den inte. Köp en bättre sadel, den där sadeln passar bara som pubdekoration :devil:

Det finns vettiga sadlar på begagnatmarknaden som är bra. Lite dyrare men tänk på hästens rygg!

Jag beställde den men skickade tillbaks den. Den var snedbyggd och stenhård att sitta i. Hela konstruktionen var i princip bristfällig. :smirk:

Hej!

Tack för alla svar å ja jag AVSTÅR! får sammal ihop pengar till en bättre begangad sael istället!

Tack för att ni berättade om den!

Mvh anna

Liknande trådar

Utrustning Var på sadelprovning igår och min häst behöver ett bomträ som är 9,5” brett, det kommer bli svårt att hitta en westernsadel i den...
Svar
3
· Visningar
491
Senast: iNHALE
·
Utrustning Sitter å lurar på att införskaffa ett sidepull för att prova på grabbarna, men funderar på det här med designen på nosdelen Hur stor...
Svar
12
· Visningar
954
Senast: Shixle
·
Utrustning Tjo, har fått för mig att jag nog kommer va ut mer i vinter om jag inte fryser, och då jag inte hittat fodrade shortchaps i sverige...
Svar
8
· Visningar
553
Senast: Emma-pemma
·
Utrustning Jag har börjat titta på barbackapaddar och bomlösa sadlar, men det är inget jag har någon erfarenhet av själv. På "min tid" var en...
2
Svar
29
· Visningar
2 065
Senast: iNHALE
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar