nån som gick kursen på strömsholm

B

bacardii

Hej hej nån som gick arbetsryttarkursen på strömsholm i somras? jag gick kursen i våras, men sen fick ni endel nya hästar, tänkte höra om nån kan berätta om hästen Orchid Beauty hur den va att rida o sköta osv, hörde att den e till salu......

Sv: nån som gick kursen på strömsholm

Hon kom i slutet av kursen. Hann rida henne ett par gånger. Hur trevlig som helst! Jættefin att rida och jættesnæll!

Kunde kænnas vinglig nær man travade, men jættefin att cantra på. Blir inte stark heller.
En riktigt trevlig hæst alltså... =)

Sv: nån som gick kursen på strömsholm

hon är en super trevlig häst, fin söt o jätte snäll.

Liknande trådar

L
  • Artikel Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 389
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 704
Senast: Lhas
·
Avel Hej hej! Hur skulle ni ta ställning till om man har en häst på stuteri och ger stuteriet tydliga instruktioner om vad som gäller och...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
33 494
Senast: iNHALE
·
L
Hästmänniskan Hej! Jag skulle vilja disskutera lite om en sak och fråga om tips om hur andra skulle ha tänkt i min situation. Men innan jag skriver...
2 3
Svar
55
· Visningar
6 241
Senast: sorbifolia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar