Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kanske...?
Men visst såg Chris mamma ganska skönhetsopererad/plastik onaturlig ut?
Fast hon köper nog en hel del grejer själv också
Vad nu det spelar för roll.
Jag tycker bara det ser ut som om han tycker Madde luktar illa när han tittar på henne. Men det kanske hon gör iofs....
Svenssonliv? Skulle inte tro det va
Hur kom det sig då att lilla madde gled förbi i bussfilen (det senaste "heta") som om det vore vilken självklarhet som helst för en svenssonlivslevare som hon?
Skulle Chris ha någon typ av jobbigt bagage kan ingen klandra honom, hans uppväxt kan inte ha varit helt okomplicerad:
http://www.expressen.se/nyheter/prinsessbrollopet/sanningen-om-chris-oneills-mamma/
Snyggt par
Men folk är ju precis såhär som tvärsnittet på Buke visar. Hela tråden säger ju egentligen inte ett skvatt om Chris, men mer om hur människor egentligen fungerar och tänker.
Det måste ju vara oerhört skönt att vara så snygg och bra att man dels kan ta sig rättan att döma folk utifrån den uppfattning MAN SJÄLV gör sig av det som syns i massmedia, dels är så skicklig att man anser sig kunna göra en rättvis bedömning. Och så klart oantastlig själv.
Inga grå små möss här inte.
Vaaaa? Hur är det ett svar på mitt inlägg? Jag tyckte att bilden var fin, var inte alls spydig eller nåt.