E eldione Trådstartare 29 Maj 2004 #1 Till denna herre . Han är en riktig liten vilding . Väldigt nyfiken och är alltid på språng, inte som sin lugnare bror Teddy . Han behöver ett lite tuffare namn än sin bror, men det ska vara kort och enkelt att säga. Gärna med nåt z i
Till denna herre . Han är en riktig liten vilding . Väldigt nyfiken och är alltid på språng, inte som sin lugnare bror Teddy . Han behöver ett lite tuffare namn än sin bror, men det ska vara kort och enkelt att säga. Gärna med nåt z i
S SneakySue 29 Maj 2004 #3 guuud va söt! skulle hellre vilja ha den än den jag ska få nu i juli.. *suck* Jag döpte min till Cuztom (uttalas Kusstom). Välkommen att ta det
guuud va söt! skulle hellre vilja ha den än den jag ska få nu i juli.. *suck* Jag döpte min till Cuztom (uttalas Kusstom). Välkommen att ta det
R Rallebralle 30 Maj 2004 #10 Zipper såklart! efter myggan i Luftens Hjältar. Jag hade en katt som hette så. *Åiååå flygplan...åiåååå flygplan,luftens hjältar hela da´n...lallalalallallaaaaaa flygplan*
Zipper såklart! efter myggan i Luftens Hjältar. Jag hade en katt som hette så. *Åiååå flygplan...åiåååå flygplan,luftens hjältar hela da´n...lallalalallallaaaaaa flygplan*
F FairLady 31 Maj 2004 #11 Min systern katt heter Fräz...hon hade velat ha 2 och den andra skulle då hetat Klöz men det satte pappa stopp för då hon bor hemma....
Min systern katt heter Fräz...hon hade velat ha 2 och den andra skulle då hetat Klöz men det satte pappa stopp för då hon bor hemma....
Prosit 1 Jun 2004 #13 Zoom!! Kezo Zatan Ztorm Buz Bazoka Buzz Zelko Zocco Zulan Zeb Zac Zorro Breeze Bozz Bozo Ouzo Alcatraz Trazzel Zebbe Zim Bullzeye Zick-Zack Rozzo Kommer inte på fler.....
Zoom!! Kezo Zatan Ztorm Buz Bazoka Buzz Zelko Zocco Zulan Zeb Zac Zorro Breeze Bozz Bozo Ouzo Alcatraz Trazzel Zebbe Zim Bullzeye Zick-Zack Rozzo Kommer inte på fler.....
C Cronis 1 Jun 2004 #14 Zipper är ju helt klart bäst! Min morsa hade kissekatt för tusen år sedan... Den hette Fimpen...