Namnlistor?

S

SSBLPD

Hallå! Jag har fått tillökning här hemma, fem små nakenfisar som ska få namn. :love: Tänkte höra här om det är någon som har några bra tips på siter med namnlistor?

Sv: Namnlistor?

Antar att det är hundar du pratar om? (hoppas jag iaf :D)

Misstänker du får fler svar på hund-forumet :)

Jag har en nakenhund :idea:

Vad är det för djur du pratar om? :D

En borde heta Naken-Janne i vilket fall. Sedan kan du ju döpa resten efter dokusåpa deltagare också tycker jag :rofl:

Paradise Hotel - Natacha / Olinda
Big Brother - Muffe
Farmen-Qristina
Idol-Sebastian
Floor filler - Hugo

mfl mfl mfl :rofl:

Kan inte med det här med att länka till en tråd än. Men gå in på sök i det är forumet eller nåt och skriv : Namn förslag tack. av only_me

Där finns en lista på 250 namn.

Lycka till

Liknande trådar

Övr. Hund Jag ska välja tilltalsnamn till min valp, och jag har lite svårt att "hitta rätt". Jag har läst mig till att hundar hör vissa bokstäver...
2 3
Svar
59
· Visningar
2 602
Senast: MML
·
Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 692
Senast: Tantan
·
R
Övr. Hund Jag ska kanske åka och titta på en hund utställning i helgen. Jag har bara varit på pytte små utställningar förut och den som jag kanske...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
6 253
Senast: Raderad medlem 149524
·
Övr. Hund Har en Mim Allsafe hemma i L men den är lite för stor för mina hundar. Tänkte att en M blir perfekt då men döm av min förvåning när den...
Svar
0
· Visningar
247
Senast: Viva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama