Namnförslag!!

Fillifjonkan

Trådstartare
Vi ska ev behålla en av våran katts kattungar. Kattungen i fråga är en hona, blyertsgrå med vita tassar och vitt på hals och mage.
Förslag på passande namn?

Sv: Namnförslag!!

Penny? (som i blyertspenna som är grå) Långsökt?:angel:

Grållan? Men om du inte ska ha ett namn som anger färgen så gillar jag namn så som Signe, Sigrid, Selma och Stina.

Får hem mina tre kissar och deras mor ikväll, ska döpa samtliga då ingen av dem har namn. Jag tänkte gå efter städer, mamman ska heta Medea, en av ungarna L'Aquila. Sen tog det stopp...

Venedig? (Eller Venice om du vill ha det engelskt.)

Liknande trådar

Övr. Katt Jag har två kastrerade honkatter som jag köpte på katthem för länge sedan. De börjar bli gamla och har inte längre så mycket jaktlust...
Svar
2
· Visningar
180
Senast: MJLee
·
Övr. Katt Hej! Det har dykt upp en kattmamma med 4 kattungar hos min granne. Han vill inte ha dom där så jag har gjort i ordning ett litet hörn...
Svar
8
· Visningar
381
Övr. Katt Vi har tre katter en hona på två en hane på knappt ett och en äldre hona på 8år. Den yngre honan har varit löpen och är nu dräktig,den...
Svar
8
· Visningar
647
Katthälsa Vår 17-åriga bondkatt har det senaste året börjat jama på ett väldigt ovanligt sätt. Hon utger ett mörkare och högre ljud än sina...
Svar
8
· Visningar
778

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka