Namnförslag?

Comfort

Trådstartare
Namnförslag mottages tacksamt till denna lille grabb:
23486300.jpg

För en och en halv sen kom han traskande utmagrad över pappas gräsmatta från skogen. Gick rätt in i mitt hjärta:love:
Vi tror att han har blivit dumpad, för inga bilar kör där om de inte bor där, typ.

Våra andra katter heter Dooleys och Tequila men sprittemat behöver inte fortsätta.

Inte heller Hero, "spysmiley".

Men jag vill att det ska ha nåt med att göra hur han kom till oss, att han inte verkar ha det lätt.

Pumpa på!:banana:

Sv: Namnförslag?

Baccari... Dock har de ju inget att gör med hur han kom till er...

Just det, det finns en fortsättning på denna historia:
Vår första katt hette Baileys, det var Dooleys bror.:p
Han såg nästan exakt likadan ut som kisseungen men hade en liten smal strimbläs.
Han försvann plötsligt och kom inte tillbaka, antagligen tagen av en räv :cry: han var bara max 5 månader.

Lika plötsligt som han frsvann dök ju denna upp, dock ett par år senare, ytterligare ett skäl till att jag ville behålla denna. Jag tror att såna här saker händer av en anledning, särskilt med tanke på att det ALDRIG tidigare har dykt upp en katt så där.

Så Bayleys finns redan i mitt hjärta, men i form av kisses "ödesbror".

:cry:

Vår en kisse blev överkörd av en bil vid brevlådorna när han också var runt halvåret. :( Buster hette han, lite udda namn på en katt, men han passade verkligen med det. :D

Kiz!

jag gillar namnet, fast jag tycker det passar på en långhårig svart hankatt. för så hette våran örut :angel:
men gillar du det kan han nog också heta så ;)

han hette egentligen kizzen (liknande) men det blev kiz på slutet ^^

tack för förslagen alla.
Goliath ligger med på listan!

Tscabo:
Rambo heter "vår" (pappas:p) hund (som jag döpte, ofrivilligt. Jag berättade för pappa att min hund i framtiden allt skulle heta Rambo! gissa vad pappa kom på då..:()
Rocky heter min blivande hund, eftersom Rambo blev taget
Smirnoff heter en katt som jag hade för ett par år sen

Jag tror vi tänker rätt lika, namnmässigt!

Findus (som i engelska find) (hitta) och en us (som i oss, fast er då) Find us.. =)
Ja jag vet inte.... annars kommer det där med tiden.. när man ser personlighet osv!

tack för förslagen alla.
Goliath ligger med på listan!

Tscabo:
Rambo heter "vår" (pappas:p) hund (som jag döpte, ofrivilligt. Jag berättade för pappa att min hund i framtiden allt skulle heta Rambo! gissa vad pappa kom på då..:()
Rocky heter min blivande hund, eftersom Rambo blev taget
Smirnoff heter en katt som jag hade för ett par år sen

Jag tror vi tänker rätt lika, namnmässigt!

Haha, ojdå.
Bacardi då? :)
Rambo heter min mammas hunds pappa, så jag tyckte att hennes hund kunde heta Rocky då.. Men det blev Alfons. På en Rottweiler storlek gingantisk, haha.

Sylvester är fint på katter med, eller Vincent :)

är du jag eller?

Pappas tjejs häst heter Bacardi, min (dåvarande) dröm var att min ROTTWEILER skulle heta Rambo!

Sambon tyckte om Goliath, får väl se om det blir det kankse..

Usch iiinte lätt detta..:(

Liknande trådar

Övr. Katt Ja för att göra en lång story kort, jag bor i lägenhet men huset är ligger "mitt ute i skogen" så det är inte så att vi har ett överflöd...
2
Svar
25
· Visningar
2 642
Senast: vallhund
·
Skola & Jobb Jag avundas människor som bara "vet" vad de ska göra i resten av livet från stunden de lämnat gymnasiet. När jag själv slutade gymnasiet...
Svar
6
· Visningar
2 416
Senast: Wonna
·
Övr. Katt Mina föräldrar bor ute på landet och har alltid fönstret öppet så deras katter kan gå in och ut som de vill. I alla fall en tidig morgon...
2
Svar
25
· Visningar
2 199
A
Övr. Hund Folk med trist ton och elaka kommentarer gör sig inte besväret att skriva något.. Jag och sambon har 2 vovvar. Hans är en 2-årig...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
12 733

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka