Namnförslag!

black_darling

Trådstartare
Jag ska få hem en kissebäbis i juni (som för övrigt är sötast i världen) och har ideétorka! Vad ska kisse heta? Hit med lite namnförslag! Det är en liten tjej :D

Sv: Namnförslag!

Åååh vilken söt:love:. Jag tycker att Smilla eller Tindra är fint...

Flizan tycker jag passar på alla sköldpaddsfärgade.
Som en liten barkflisa ser de ut i färgen. :D

min gam katt var skölpaddsfärgad och hon hette Muslie, sen tycker jag att Gypzy är fint.

Wilma, Skrållan, Maylis, Hjördis är söta namn :)

Jag har två trefärgade katter som jag har döpt till Smilla och Athena.
Något lite häftigt namn skulle kanske passa.
Freja
Wilma
Maja

Jag har två trefärgade katter som jag har döpt till Smilla och Athena.
Något lite häftigt namn skulle kanske passa.
Freja
Wilma
Maja

Freja har jag funderat på! Även Amorphis eller Häxa. Sol kanske? Men de blir nog lättare att bestämma sej när jag fått hem henne.

:love::love:

När vi köpte en Padda i sommrs ville jag bestämt at den skulle hete Pussel, men icke det blev Alicia :cool: och argumentera imot kunde jag inte då jag stack till USA dagen efter inköpet...

Men PUSSEL tycker jag passar paddor, VIRA är sött också.

Jag tycker att Amina är ett fint namn :D Kanske..Smulan, Lizzy, Emmy eller Sissi? Jag kommer inte på fler för tillfället..:rofl:

Liknande trådar

Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
825
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Min älskade, älskade katt har blivit illa biten av grannens j*vla okastrerade hankatt och ligger nu hemma med drän i frambenet/bringan...
2
Svar
22
· Visningar
1 551
Övr. Katt Vi har tre katter en hona på två en hane på knappt ett och en äldre hona på 8år. Den yngre honan har varit löpen och är nu dräktig,den...
Svar
8
· Visningar
659
Katthälsa Jag har observerat att vår lilla tjej på snart 2 år (12e sept) har som små nervryckningar i bakbenen när hon vilar ibland. När jag har...
Svar
5
· Visningar
585
Senast: Asko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Uppsittningspall?!
  • Reklamera häst