Namnförslag på Marsvin

*tove*

Trådstartare
Denna honan behöver ett namn, men jag kommer inte på något som jag tycker är jättebra.
6658076.jpg

6658120.jpg

Två förslag än sålänge är Lova och Pyret.

Hoppas på tips nu!

Sv: Namnförslag på Marsvin

Hon ser ut som en vimsig lite mimmi:D

gryyymt sööt ! :love:

Egentligen tycker jag inte att hon är så himla vacker :angel: . Ser ut som angora i bak och virvelmarsvin i fram :D

Naaw! :love: Söt ju!
men... Azalea, Honeydew, Avalonia. Det är jättesvårt med namn! Det brukar komma efter ett tag. Jag visste inte alls vad jag sulle döpa mitt ena marsvin till först men tillslut bled det Vilda :)

Haha Flurry var det första jag kom och tänka på!

Nah, vadå söt? :love:
Lova tycker jag att hon ska heta om du väljer ngt av de två alternativen. Eller Tova ^^
Mina tre små damer heter Doris, Stanley & Murphy :D

Hehe.. okej.

Det har nog faktisk blivit så att hon har fått heta lova också, i brist på annat.

Fast nu ska jag antagligen behålla hennes unge istället för henne (tar bara hand om dom än sålänge) så namn är väl egentligen inte nödvändigt egentligen..

Hehe.. okej.

Det har nog faktisk blivit så att hon har fått heta lova också, i brist på annat.

Fast nu ska jag antagligen behålla hennes unge istället för henne (tar bara hand om dom än sålänge) så namn är väl egentligen inte nödvändigt egentligen..

okey
jag skulle gärna ta henne ;)

Tyresö (vad nu det är för något :confused: ) ligger aknske inte så nära Falköping. Annars hade du nog gärna fått köpt henne ;)

Vart f*n ligger falköping? tyresö ligger vid sthlm iaf ;D
och far min hade nog dödat mig ett par gånger om jag kommit hem med ännu ett marsvin ;)

Oki.. Falköping ligger typ mellan Skara och skövde om du vet vart det ligger då. I västergötland.

Kan tänka mig det, mina föräldrar gillar också när jag släpar hem massa djur :angel:

eh..nej? (vadå usel på geogafi? :crazy: )

frågade pappa lite snällt om vi inte kunde skaffa en iller, du akn nog tänka ut själva vad han sa... :angel:
Inte helelr fick jag en get, kanin, hund eller ngt annat roligt O.o

Nej, jag är inte heller så bra, så jag kan inte förklara bättre :angel: ..

Hehe, föräldrar är så tråkiga :angel: . Mina lät mig iofs ta hand om masrvinsmamman här och dom två bäbisarna i tre veckor, men dom tänkte väl inte på risken att jag antagligen inte kan lämna tillbaka alla.

Det är ju det som är det söööta med henne ! ;)

Liknande trådar

Övr. Katt Vi har tre katter en hona på två en hane på knappt ett och en äldre hona på 8år. Den yngre honan har varit löpen och är nu dräktig,den...
Svar
8
· Visningar
682
Övr. Barn Jag vet att vi pratade om det här för ett år sedan, och vi har fortfarande inte skaffat någon hemstädning. Det är av flera skäl men en...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 454
Senast: Blyger
·
Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 532
Senast: Rugge
·
Hundträning Hej och hjälp!... Har en retriever av jakttyp som tidigare velat apportera vilt, från 5 månader till 1-1,5 års ålder, men som nu ca ett...
Svar
10
· Visningar
1 053
Senast: bobbbo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama