Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Såg mina två kattungar för första gången idag, en vecka gamla! Helt underbara är de!
Ska ha två hanar men kan inte komma på namn till dem.. De är båda gråspräckliga och vitt på magen och i ansiktet. Har ialla fall några förslag men vill ha fler..
Bill och Bull tänkte jag spontant när jag såg rubriken!
Annars kanske Castor och Pollux. Fast kissar skall ju ha en massa s i sina namn, så kanske Hasse och Frasse?
Va mysigt med kattungar...
Gillade Texas...häftigt, men det kan vara för att jag har en förmåga att döpa mina djur till namn med X, W eller Z i.
Hade kattungar själv å här är några namn jag själv hade på förslag
- Lexus
- Ajax
- Rex
- Lennox
- Wille
- Walle
- Willgot
- Zorro
- Zacke
- Zixten
Hundavel & Ras Jag håller faktiskt inte med. Risken med en "snäll målbild" i flera led är att man inte kommer nånstans för att man hela tiden tycker...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.