Min kise - som heter Snuttis - får mig ibland att tro att han är :devil:'s lilla medhjälpare. :devil: :rofl:

dom kan vara förädiska! *skrattar*
min elva veckor gamla lilla kille har redan satt en av våra stora golden på plats, hon är livrädd för honom! :devil: :D

Kan det inte bli något ur typ Lejonkungen Simba Scar Timon Pumba och allt vad de nu heter.

Naah... Vill ha ett häftigt namn.... Det enda av dessa som skulle funka är kanske Scar, men han ÄR ju riktigt elak... :crazy:

DUUUKTIG kise!!! :love: *klappar på uppmuntrande* :D

javisst *skrattar*
nu har hon börjar med samma sak som hon gjorde när förra katten oxå körde med henne. så fort katten är på säkert avstånd, på en annan våning vill säga, tuggar hon sönder allt katten rört vid! :D :D

Liknande trådar

Övr. Katt Hejsan, jag heter Jonas och har en blandras (50% ragdoll, 50% huskatt) vid namn Lizzy, hon är ett år gammal om ett par dagar och är...
Svar
8
· Visningar
2 438
Senast: Praefatio
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 680
Katthälsa Jag behöver hjälp med vår Loke nu. I somras hade vi katterna ut lite på altanen. Visade sig då att det går en hankatt i området som...
Svar
4
· Visningar
1 783
Senast: cirkus
·
Skola & Jobb Bara känner att jag måste posta detta. Det är ett brev jag skrivit till min gamla högstadieskola. Det är inte klart formuleringsmässigt...
Svar
7
· Visningar
3 683

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka