namn på svart/vit pojke

MoonFlight

Trådstartare
Hallå...
Var och tittade på kattungar idag... sååååå söttta.....
Fasnade för en svart vit liten långhårig historia... en kille.. men vad ska detta underverk heta?? Har suttit och tänkt på det hela em... kommer inte hämta honom förrän om någon eller ett par dagar men i alla fall.. hur ska jag kunna vänta??
Men vad ska han heta?? *hmm*
Tips mottages med glädje!!!

Sv: namn på svart/vit pojke

Vår svart/vita pojk heter Pysen. :)
Vi hade en A4a med förslag när han kom, men nu kommer jag inte ihåg en enda..

Jag har en svartvit gosse som heter Svante Jaques Bubben, Svante i tilltalsnamn :)
Döp inte kattstackarn till Pussi bara, varenda svartvit katt i området tror jag är döpt efter kattmaten (och de gråa heter Whiskas - snacka om fantasilöst!).
Skaffar jag en till katt ska den heta Fido, har jag bestämt, men det kanske bara är jag som tycker det är roligt...

micke(har vi haft)
molle
tarzan (har vi haft)
smirre(har vi)
pelle

herregud vilken fantasi jag har nu tog det stopp :D

sanwan skrev:
Jag har en svartvit gosse som heter Svante Jaques Bubben, Svante i tilltalsnamn :)
Döp inte kattstackarn till Pussi bara, varenda svartvit katt i området tror jag är döpt efter kattmaten (och de gråa heter Whiskas - snacka om fantasilöst!).
Skaffar jag en till katt ska den heta Fido, har jag bestämt, men det kanske bara är jag som tycker det är roligt...

bra namn :)
här hemma huserar katten Buster :D

Hej!
Jag har en svart vit liten pojke som heter Simba :love:

Hm..

Tintin
Pumba :smirk:

Andra lite konstigare.

Whiskey
Whisper
Dandy
Domino
Mister

Senast ändrad:

Liknande trådar

Övr. Katt Jag är så vidunderligt dålig på att hitta på namn. Jag hämtade hem en kattunge för fem dagar sedan och har fortfarande ingen aning om... 2
Svar
20
· Visningar
4 998
Senast: Sasse
·
Övr. Katt Jag behöver bollplank och råd, jag mår som ett ruttet äpple. I somras träffade jag en ny kille, båda blev blixtkära. Vi har inte varit... 5 6 7
Svar
120
· Visningar
17 886
Senast: Shenzi
·
M
Katthälsa Hejsan, Jag vill börja med att förklara hur jag har hamnat i den här ohållbara situationen: För fem år sedan träffade jag en kille... 2
Svar
20
· Visningar
4 101
Senast: bengeten
·
Övr. Katt Idag är det 4 år sen min Fia fick hjälp över regnbågsbron. Här är hennes och min historia. Hösten 1997 fick jag för mig att jag...
Svar
5
· Visningar
1 240
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Oseriös avel 2023
  • Uppdateringstråd 31