Namn på hemsida?

Saybia

Trådstartare
Vet inte om den här borde ha legat på "Datorer",
men eftersom det bara handlar om namn så lägger jag den på ÄU, eftersom folk här verkar vara så finurliga ;) :D
Ska fixa mig en hemsida, men nu e problemet:
vad ska jag döpa den till??
Saybia var redan upptaget & jag vill inte döpa den till nåt
tråkigt som "Annas sida" eller nåt sånt...
Så hjälp mig komma på bra hemsidenamn, roliga, fina, dumma, ja allt ni kan komma på :banana:
 
Sv: Namn på hemsida?

Jag har en liten server som står och tuffar under mitt skrivbord, hon heter Dory och därför heter även sidan hon hostar doryserver.kicks-ass.org :) Om du har planer på att ha sidan på en server som har dynamiskt ip kan du kolla på dyndns.org om du vill ha liknande domännamn (namn.något-alternativ.org/com/nu), gratis och helt reklamfritt. :)
 

Liknande trådar

  • Artikel Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 463
Senast: Pratsch
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 342
Senast: cassiopeja
·
Övr. Hund Eftersom jag enbart skrivit på hundforumet när det har varit problem (och det har varit mycket problem) med Loppan så tänkte jag att det...
Svar
5
· Visningar
1 258
Senast: TeamLundVer
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok I och med att jag bytte jobb fick jag väldigt mycket längre resväg till jobbet. Vägen går dock nästan hela vägen genom skogen, och min...
Svar
0
· Visningar
543

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp