Namn hjälp?

Mimmi

Trådstartare
Hej jag skulle vilja ha lite förslag på smeknamn på min nya häst.
Den heter Eternal Playboy och kallas för Boyen. Men vill ha nåt mer/annat.
Det är en isabellfärgad Quartervalack.

Har ganska slut på ideér just nu, så alla förslag är välkomna :p
 
Jag skulle nog ha kallat honom Playan (med svenskt A, inte engelskt så det typ uttalas Plajjan) :p

Känn för lite vad som känns rätt. Jag kallar mina hästar allt möjligt. T.ex. den ena heter Elma Vip så det blir Elma - Elmander - Elmandersson - Elmuss - Elmussen - Elmuff (gärna med spansk brytning) etc. Kom på mig själv med att ropa "Muttan" åt henne (Elmutt - Muttan) och då tänkte jag att jag nog gått lite för långt O_o (tur att jag inte har några nära grannar...)
 

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Hej hej Jag vill bara ha lite råd hur jag ska gå till väga i en väldigt jobbig situation som nätt och jämnt tar all energi man har...
Svar
4
· Visningar
1 757
Senast: Inte_Ung
·
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 271
Hästmänniskan Hej! Skulle uppskatta lite tips och hjälp. Jag har ridit nu i några månader och älskar verkligen det. Har dock endast kommit till...
Svar
9
· Visningar
1 096
Senast: valy
·
L
Skola & Jobb Dethär är inte aktuellt förmig NU utan det är mest för OM det blir det i fram tiden. Men jag skulle jätte gärna vilja få tips om nån här...
Svar
12
· Visningar
1 072
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp