Namn förslag.

YaHilweh

Trådstartare
Vi har precis skaffat oss hund.
Mamma är Labbe korsning och pappa okänd, men vi tror att pappa är golden eller labbe.

Vi har en svart tik, men vi kommer inte på något bra namn till henne.
Någon som har ett förslag?
Det ska vara kort och klatschigt (stava?)
Hon är nu en vecka gamal så vi får hem henne strax innan midsommar.
 
Sv: Namn förslag.

skriv namnförslag i sökrutan för det här forumet så hoppar det upp massa trådar med namn. Jag orkar nämligen inte skriva 250 namn igen.:D
 
Sv: Namn förslag.

De är nog lättast att döpa valpen när den kommit hem, så man ser va valpen "passar" i för namn!=)

Ska själv få valp om 4 veckor, och har ett namn ja troligen kommer kalla den, men de får vi se då, nästa vecka, när jag ska hälsa på den va den passar i :D
 

Liknande trådar

H
Hundavel & Ras Jag har så smått börjat fundera på en till hund inom ett par år, men känner att jag behöver bolla lite tankar om rasval. Tack på förhand...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
13 100
Senast: Bulldoozer
·
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
4 521
Senast: Liran
·
Övr. Hund Vet inte riktigt vad jag vill med detta långa inlägg, för ingen annan kan ju veta, men det kanske hjälper att sortera ut mig själv genom...
2
Svar
21
· Visningar
3 782
Senast: geting
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 033

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Tittar in i ditt kök del 27
  • Vad läser du just nu?
  • Hiss och diss del 5

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp