Nämen, nä!

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Lozzan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 46
  • Visningar Visningar 2 949
Sv: Nämen, nä!

CosmicQueen skrev:
Ja, det tycker jag osså. Inte ens Börjes är ju så billig tror jag..
Hihi :p Var tvungen att kolla.. De hade dessa för 88 kr, 1 kr billigare ;) :D
7106.jpg

Och dessa fleecelindor för 69 kr.
7127.jpg

Men Horze är ju ändå billigt tycker jag om man jämför med många andra...

Fast Börjes har ju ändå större utbud än vad Horze, alltså överlag eller hur man ska säga. Börjes har ju i alla fall tröjor, ridbyxor, jackor, skor, lädervårdsartiklar, fodertillskott m.m. som är mkt större än vad Horze har. Så det känns lite som (tycker ja) att det är lite onödigt att beställa från Horze om man ska beställa från Horze. För Horze har ju nästan bara grimmor, grimskaft, schabrak, täcken och inget mer.. Blir ju dyrt om man ska beställa från Horze BARA för lindornas skull liksom.. eftersom man måste betala frakten också.

Så på t.ex. Börjes är det större chans att man gillar flera grejer ur sortimentet.

Ja, visst är det så, håller med dig!
Beställer hellre från Börjes för där finns det bättre sortiment. Bra att få alla grejer man behöver från amma ställe ju..

I samband med lanseringen av den nya Horze Web Shop har vi gått igenom alla priserna. Vi har justerat många priser till en nivå som vi anser vara riktig. Det innebär att priset på några produkter har gått upp, medan andra har gått ner. I genomsnitt har prisnivån sjunkit med 5%.

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har verkligen ett underbart jobb, trivs jättebra! Och det är så fantastiskt SKÖNT att ha ett jobb där man trivs! Jag har provat...
Svar
0
· Visningar
1 166
Senast: cassiopeja
·
P
Utrustning Va hos en återförsäljare igår o kollade på hästtransporter. Är mest inne på en Star (han har mest såna oxå). Tänkte ju först köpa en... 2
Svar
33
· Visningar
5 005
Senast: MischaMir
·
Hästmänniskan Jag står i ett stall där fodringar under vardagar (3 ggr om dagen) samt utsläpp tidigare har ingått i hyran men nu pga. ändrade...
Svar
9
· Visningar
1 450
Senast: 95johsv
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Mellanpudel
  • Stora canvasburar