nakenhund- fråga

Seabaz

Trådstartare
Undrar om andras nakenhundar slickar sig på kroppen... Typ som en katt??

Min gör det, är det normalt? Heheh

Sv: nakenhund- fråga

Nej det är inte alls ovanligt!

Jag har haft 3 Chinese crestedtikar och det är så typiskt för den rasen, just att de slickar sig som katter! :D

/ Elin kinesägare sedan 1997

Håller med min syster (heartshaped) om att våra hundar har slickat sig som en katt. speciellt den första vi hade. Hon tvättade verkligen hundet som en katt. slickade på tassen och sen drog den över ögonen och så!

kineserna är väl överlag mer som katter än hundar.. :D mina slickar sig jämt på kroppen som katter

Liknande trådar

Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 908
Senast: Tantan
·
R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
1 069
Senast: Myrten
·
Övr. Hund Jag har blivit kronisk sjuk och sitter här med en ung vallhund som jag inte klarar av att aktivera. Min prognos är oklar, jag kan bli...
Svar
18
· Visningar
1 958
Senast: tuaphua
·
Hundavel & Ras Här kommer en lite allmän fundering. Ni som har FL, hur var dom när dom var unga? Lugna.. eller fullkomligt hyperaktiva? Jag har...
Svar
19
· Visningar
1 625
Senast: Puffindog
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka