Nakenchock! *bildbomb*

Sv: Nakenchock! *bildbomb*

Inte dehär eftersom de är så mörka, men min syster har en nakenfis som är jätteljus och han måste ha solkräm på sig X)

De har säkert sin charm, men tilltalar tyvärr inte mig. Jag tycker att katter ska vara fluffiga och mjuka.

Rachel i "Friends" skaffade en nakenfis och jag tycker att Joeys kommentar "what is that and why is it inside out?" är obetalbar. :-)

Vilka läckerbitar!
Har själv haft rexar förut så man är lite "van" vid utseendet. Kommer sannolikt inte att någonsin kunna ha katt igen.... sambon är allergisk. Men om suget blir olidligt i framtiden kunde kanske nakenfisarna ändå vara något att prova....;)

rexar har väl bara ett lager med päls? eller blandar jag ihop det nu? ^^

du kommer nog inte ångra dig om du skaffar nakenfis iaf :)
gäller dock bara att man har råd och köpa dom, de är inte några billiga djur precis ;)

rexar har väl bara ett lager med päls? eller blandar jag ihop det nu? ^^

du kommer nog inte ångra dig om du skaffar nakenfis iaf :)
gäller dock bara att man har råd och köpa dom, de är inte några billiga djur precis ;)

Rexar har bara underull ja. De saknar täckhåren.

Om jag (sambon) skulle kunna ha en nakenkatt i framtiden så nog kommer jag ha råd att köpa den. SÅ dyra är de väl inte? Har för mig jag sett annonser med dem för 15-20tusen.

väl, de billigaste kostar väl 10-12 tusen, om man bara ska ha katten som sällskap. ska man ha den till avel & utställningar så får man nog lägga ut 18-20 tusen.

Hannibal kostade bara 9000 och Attila 6000 eftersom de inte har ngn stamtavla och uppfödaren var ganska så oseriös, men att hitta friska sphynxar så billigt är nog ganska svårt.

haha, det återstår att testa. De verkar vara väldigt intresserade av datorn, känns roligt under tassarna när tangenterna trycks ner. vet inte hur många fönster de har stängt ner o konstiga meddelanden de har skickat på msn! XD

Det var väl det jag trodde! Mycket intelligenta alltså!!;)

Guuud vilka sötnosar! Verkar väldigt personliga!

De är vackra och verkar vara ett bra alternativ om man kan tänka sig att betala så mycket för att inte ha hår överallt? Det där kanske lät lite själviskt, haha men men.

Jag måste säga att jag tycker dom där katterna ser vedervärdiga ut.. Vidriga..

De är vackra och verkar vara ett bra alternativ om man kan tänka sig att betala så mycket för att inte ha hår överallt? Det där kanske lät lite själviskt, haha men men.

Haha, jo, det är skönt att slippa allt hår. och de torkar så snabbt! marsvinen måste man blåsa med hårtorken i en kvart för att de ska bli torra, men katterna behöver man bara linda in i en handduk i nån minut så är de snustorra. ;)

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka