Nailed it!

Ninnurur

Trådstartare
Kollar på Nailed it! Holiday säsong 2. Funderar på om vi har några mästerbagare här som vill visa upp sina kreationer? Gärna med en bild på hur det skulle se ut också ;)

(I Nailed it! tävlar ganska kassa hemmabagare i att efterlikna proffsbakverk. Lite hysteriskt men väldigt roligt :D)

Åhåhåhååå det här tycker jag om :D

Jag tror inte att jag har nån bild kvar men jag lyckades iaf nyligen med konststycket att göra en silviakaka upp och ner :angel:

Har ingen bild på hur den skulle se ut, är 4 år sedan då jag på bonusens första födelsedag med mig i huset skulle spexa.

received_624927461316874~2.webp

Den var dessutom helt gjord i chokladbollsdeg. Totalt oätlig.

Liknande trådar

R
Kultur Jag skulle väldigt gärna vilja ha tips om poddar och tv program och youtube kanaler osv. Som går att se eller lyssna på gratis så ingen... 2
Svar
33
· Visningar
1 048
Senast: Gunnar
·
Kläder & Bli fin Vi gjorde misstaget att köpa en förlovningsring som bara var guldpläterad så den är rejält avskavd redan efter 1,5 år så vi funderar på...
Svar
18
· Visningar
1 379
Senast: Lyan
·
Skola & Jobb Hej alla bukefalos medlemmar. Jag har tröttnat på att inte ha några mål i min karriär och att ett jobb är något man går till endast... 2
Svar
21
· Visningar
1 027
Hundträning Jag funderar mycket just nu. Jag har bestämt att alltid ha 2 hundar. Jag har trivts med det men bestämt att inte skaffa mer pälsvård för...
Svar
13
· Visningar
667
Senast: Lillefrun
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka