Något plaskande med pållarna i år?

Sv: Något plaskande med pållarna i år?

Ojojoj.... här får vi nöja oss med att plumsa djupsnö.... inte en enda vattenpöl.... med lite tur har vi tinat fram i juli... men jag är lite inne på att vi gått in i ny istid:crazy:... bara snö, snö och ännu mera snö vart jag mig än vänder:cry:

Fina bilder dock.... :D

här i skåne är det soligt, torrt i marken och grödorna gror ^^

bönderna håller till och med på att sprida gödsel och jag har sett flera hästar gå utan vintertäckena^^. min polla har fått ta på sig sitt vår täcke då vintertäcket blev för varmt^^ DET ÄR VÅR!!!!

här i skåne är det soligt, torrt i marken och grödorna gror ^^

bönderna håller till och med på att sprida gödsel och jag har sett flera hästar gå utan vintertäckena^^. min polla har fått ta på sig sitt vår täcke då vintertäcket blev för varmt^^ DET ÄR VÅR!!!!

Hmrf:mad: Jojo, skryt lagom:mad:

*kl*

Vi har plaskat i vattnet flera gånger nu. Det börjar knoppa, har varit över 15 grader varmt i solen vissa dagar och det känns som att höskörden inte är långt borta. :love:

Liknande trådar

Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
12 201
Senast: QueenLilith
·
Gravid - 1år Nu tänkte jag att jag skulle försöka skriva ner min förlossningsberättelse, och jag börjar med något så trevligt som en slempropp...
Svar
19
· Visningar
2 080
Senast: vindvissla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama