Något på G?

Status
Stängd för vidare inlägg.

oz_joj

Trådstartare
Inte ens nu på slutet av min graviditet har jag haft särskilt svårt att röra mig eller så. Har varje dag på jobbet suttit på golvet med eleverna utan att ha svårt att ta mig upp och så. Har varit ledig sen i måndags men åkte i morse en sväng till jobbet (med sommardäck i snorhalkan, idiotiskt!) för ett möte. Lämnade bilen där och gick ett ärende efteråt. DÅ märkte jag hur sakta jag var tvungen att gå, det liksom spände massor på nederdelen av magen.

Kom hem och la mig på sängen ett tag och höll inte på att komma upp! Magen vill tvinga mig att ligga kvar känns det som. Det spänner bara jag böjer på benen. Urskum känsla. En riktig plåga att ta mig upp. Nu när jag sitter går det bra igen men maggisen känns helt klart annorlunda.

Nu börjar jag ana hur de närmsta dagarna kan bli, det jobbiga som andra klagat på ett tag, eller kan vår bebis vara ganska på G nu?!
 
Sv: Något på G?

Jag tycker att det låter som vanliga förvärkar. Det hade jag från månad fem.
 
Sv: Något på G?

Det låter som alla andra säger sammandragningar, har haft det sedan vecka16 *jippie* och nu är jag ändå inne på övertid.
 
Sv: Något på G?

Hm, och idag verkar allt som vanligt igen. Inga problem att stiga upp på hela natten eller i morse... Magen snäll som vanligt.. Bara mycket sammandragningar igår kanske? Då blir det nog lite städat idag ändå.. :crazy:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Gravid - 1år Det här kan bli lite rörigt, jag ber om ursäkt på förhand. Jag och maken har en dotter på 1.5 år. Hon är det bästa som hänt oss och...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
10 864
Senast: gulakatten
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 768
Senast: __sofia__
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
23 827
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Nej, att vara ny på ett jobb är verkligen inte min grej. Speciellt inte med den attityd mot en nyanställd som verksamheter har nu för...
Svar
13
· Visningar
3 479
Senast: Urigurien
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Provridning
  • Dressyrsnack 17
  • Hage

Omröstningar

Tillbaka
Upp