Något konstigt med datorn

Rimfaxe

Trådstartare
Idag gick jag in på en site som heter last.fm där man kan lyssna på radiokanaler. Laddade hem det program från last.fm som krävdes och skulle nu lyssna på radiokalaner. För att göra detta visade det sig att det behövs en spelare konfigurerad, och då laddade jag hem Winamp från Winamps hemsida. Sedan gjorde jag ett misslyckat försök att köra last.fms program igen och välja Winamp som spelare.

Nu till mitt problem. När jag öppnade "Den här datorn" så ser ikonerna konstiga ut. Jag vet inte vad jag har fått in i datorn eller hur jag ska åtgärda det. Jag har AVG Free Edition installerad på datorn och scannade den men hittade inget. Har scannat med lite olika spyware-program, bl a körde jag just Ad-Aware. Hittade 63 kritiska objekt vilka jag tog bort.

Så här ser min det ut när jag öppnar "Den här datorn":

Vad ska jag göra!?

Sv: Något konstigt med datorn

Jag har nu gjort en systemåterställning så att datorn var som den var igår, men problemet kvarstår, så det fanns troligen där sedan tidigare.

Nu har jag ändrat till att se "Sammanfattning" istället för Miniatyrer. Nu ser det normalt ut. Men är det en bugg i Windows eller vad, som orsakar problemet?

Förmodligen har du bara shift-klickat på mappen. Då visas det som ikoner utan text eller miniatyrer utan text om man vill säga det.

Liknande trådar

IT & mobiler Hej! Jag börjar få lite lagom panik nu. Jag är riktigt noga med att inte gå in på länkar eller öppna mejl jag inte känner till. Men...
Svar
5
· Visningar
1 052
Senast: Spoket_Laban
·
IT & mobiler Känns som om datorn är en millimeter från att krascha och jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Besökte en sida på nätet tidigare i...
Svar
7
· Visningar
1 322
Senast: Saybia
·
IT & mobiler Ja, datorn tycks ha hakat upp sig. Den jobbar konstant med någonting - gud vet vad. Jag ägnade kvällen igår åt att radera Norton...
Svar
2
· Visningar
1 741
Senast: Kuckeliku
·
A
IT & mobiler Får du virus på din dator, prova dessa saker i denna ordning: 1. Prova först att göra en systemåterställning. 2. Avaktivera ditt...
2 3
Svar
57
· Visningar
8 701

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka