Rimfaxe
Trådstartare
Idag gick jag in på en site som heter last.fm där man kan lyssna på radiokanaler. Laddade hem det program från last.fm som krävdes och skulle nu lyssna på radiokalaner. För att göra detta visade det sig att det behövs en spelare konfigurerad, och då laddade jag hem Winamp från Winamps hemsida. Sedan gjorde jag ett misslyckat försök att köra last.fms program igen och välja Winamp som spelare.
Nu till mitt problem. När jag öppnade "Den här datorn" så ser ikonerna konstiga ut. Jag vet inte vad jag har fått in i datorn eller hur jag ska åtgärda det. Jag har AVG Free Edition installerad på datorn och scannade den men hittade inget. Har scannat med lite olika spyware-program, bl a körde jag just Ad-Aware. Hittade 63 kritiska objekt vilka jag tog bort.
Så här ser min det ut när jag öppnar "Den här datorn":
Vad ska jag göra!?
Nu till mitt problem. När jag öppnade "Den här datorn" så ser ikonerna konstiga ut. Jag vet inte vad jag har fått in i datorn eller hur jag ska åtgärda det. Jag har AVG Free Edition installerad på datorn och scannade den men hittade inget. Har scannat med lite olika spyware-program, bl a körde jag just Ad-Aware. Hittade 63 kritiska objekt vilka jag tog bort.
Så här ser min det ut när jag öppnar "Den här datorn":
Vad ska jag göra!?