D
dolphinsmile
Min kanin bor i en av boxarna i stallet, har en egen liten bur i ena hörnet där han får mat och vatten. Senaste månaderna har han varit väldigt aggressiv och i princip anfallit mig när jag ska gå in till honom. Har vant mig vid det här och har tänkt att det är nån sorts könsmognad grejj. Men så imorse när jag släppte ut hästarna såg jag inte till kaninen i boxen (brukar alltid springa runt på morgonen). Tänkte inte så mkt på det. Sen när jag va ut och skulle ge lunchhö så var han inte heller ute så då kollade jag till honom i buren och då satt han bara stilla och lät mig klappa honom och ta upp honom utan att bråka det minsta .
jag har känt igenom honom och han ser inte ut att ha gjort illa sig någonstans. Han äter och dricker iaf har jag sett men är som en helt annan kanin.
Någon som har någon ide om vad det kan vara för fel? eller om det är något fel överhuvudtaget vill säga..
jag har känt igenom honom och han ser inte ut att ha gjort illa sig någonstans. Han äter och dricker iaf har jag sett men är som en helt annan kanin.
Någon som har någon ide om vad det kan vara för fel? eller om det är något fel överhuvudtaget vill säga..