Någon travmänniska i Borlänge?

M

Malinja

Hejsan!

Det är så att jag eventuellt ska börja jobba på rommetravet.
Jag kan väl klassas som relativt hästvan, men jag har ingen erfarenhet av trav (förutom EN termin på travskola för sisådär 10 år sedan :crazy:).

Jag skulle gärna vilja komma i kontakt med någon annan som arbetar på rommetravet. Så finns det någon här så skulle jag bli mycket tacksam om denne hörde av sig till mig :) Har en del travrelaterade frågor, samt lite funderingar över stället i sig.

Undrar också om någon har någon koll på om det går några bussar mellan Borlänge centrum och travbanan?

Mvh Malin

Sv: Någon travmänniska i Borlänge?

Jag jobbar inte på Rommetravet men började min "karriär" där och flyttar tillbaka snart igen, dock till Hedemora. Vet att det finns flera här inne som troligen har bättre koll än mig. Jag åkte buss ut när jag jobbade där som 13-15 åring på lov och helger, man fick dock hoppa av vid kyrkan och gå sista vägen dit. Tror det kommer att gå bra för dig i vilket fall;)

Sv: Någon travmänniska i Borlänge?

601: an går ut till Stora Tuna kyrka. Därifrån kan det väl vara ett par kilometer på sin höjd att gå. Ända fram till travet tror jag inte att det finns någon buss som går tyvärr.

Jag jobbar inte på travbanan så där kan jag inte hjälpa dig. Jag är bara oavlönad slav när stallägarens hästar startar :D

Liknande trådar

Avel Tänkte bara skriva lite allmänt om travaren. Hoppas det inte blir mer sådana här diskutioner. Vi har både franska och amerikanska...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
6 615
Senast: henry_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar