Någon som vet?

*Gotlandsrusset*

Trådstartare
Om STC montéserie är slut? Kommer den inte köras i år igen? Den där endast ryttare som ridit >25 lopp får vara med . Jag ser inga sådana proppar och hittar ingen info någonstans. Någon här som vet?

Sv: Någon som vet?

Ne, inte jag, det gick ju superbra för mig :angel: Hur som så kommer det ändå bli svårare för ryttare att slå sig in i den rutinerade gruppen iom att monteloppen minskar... Jag tyckte STC satsning va bra. Då fick ju fler än "ursprungs"ryttarna rida.

Jag är ganska säker på att jag har läst att den inte kommer att köras det här året, men var jag läst det vet jag inte faktiskt.

Jag har också hört talas om det, redan förra året. Sen har jag även hört att trots detta så kommer INTE STC göra om de propparna till vanliga montelopp. Utan det kommer blir färre än förra året (Pga icke Stc seriekvalificerade ryttare gnällde så förbannat :grin: )...Men som sagt, jag är inte säker och hittar ingen info.

Liknande trådar

Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
972
Senast: Cattis_E
·
Hästmänniskan Jag har inte ridit på 25 år men min barndom och ungdomstid präglades av hästar. Jag fick min första ponny som femåring, tävlade FEI...
Svar
9
· Visningar
1 193
Senast: Emro
·
Kläder & Bli fin Jag letar efter nya glasögon och jag hittar i princip inga jag gillar så nu funderar jag på antingen sådana som bara har glas och...
2
Svar
22
· Visningar
1 275
Senast: Lyan
·
Hästmänniskan hejhej, ursäkta för mycket text 🥲Jag har precis tagit studenten och ska flytta ganska långt bort i början på nästa år. Ponnyn som jag...
Svar
8
· Visningar
852

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Autistisk bror
  • Badrumsrenovering
  • Barn som inte sover

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar