Någon som vet??!!

D

Duchesse

Hej! Behöver lite hjälp med en sak, det e så att jag ska tävla lite derssyr nu i höst, men har ingen Dressyr TR.
Är det någon som vet eller kan kolla om man behöver ha sporrar på lokal-nivå för ponny? LC-LA. Tacksam för svar! :d

Sv: Någon som vet??!!

Duchesse skrev:
Hej! Behöver lite hjälp med en sak, det e så att jag ska tävla lite derssyr nu i höst, men har ingen Dressyr TR.
Är det någon som vet eller kan kolla om man behöver ha sporrar på lokal-nivå för ponny? LC-LA. Tacksam för svar! :d

Du behöver inte ha sporrar på lokal nivå. Lycka till med tävlandet. :)

Okej va bra ;) tack för hjälpen! Förresten, en sak till ;) vet du (eller någon annan) om man får ha mocha-chaps (utan fransar) i dressyren på lokalnivå?? :angel:

Duchesse skrev:
Okej va bra ;) tack för hjälpen! Förresten, en sak till ;) vet du (eller någon annan) om man får ha mocha-chaps (utan fransar) i dressyren på lokalnivå?? :angel:

Det kravet som står är att dina shortshaps skall vara enfärgade och utan fransar. Så mochachaps är tillåtet bara de inte har flera färger.

Liknande trådar

Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
586
Senast: Mli
·
Hoppning Min ponny är ganska ny och jag hade honom inte i vintras men gamla ägarna säger att han inte hade broddar då. Jag ska tävla på...
Svar
1
· Visningar
796
Senast: Elo
·
Tävling Hej! Jag skulle behöva hjälp med att tyda TR dressyr... blir inte klok hur mycket jag än läser. Jag är 30 år gammal o rider ponny, har...
Svar
11
· Visningar
2 419
Senast: hhere
·
Hoppning Hej! Jag har en 8 årig "slutmätt" D-ponny som min dotter som är 14 år tävlar i lätta klasser. Min syster som är över-årig tävlar samma...
Svar
2
· Visningar
927
Senast: Ketrawzc
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka