någon som vet?

K

knasenknas

fick svar här på buke att vetekli kan vara bra för hästen när den sätter mmuskler, men jga har en minishettis å det är den som jga har brjar tömköra ed nu, ska jag börja ge honom vetekli eller? vad tycker ni? och hur mycket? å ska jag sänka något av det andra fodret?
 
Sv: någon som vet?

För att veta vad som behövs att lägga till, eller dra ifrån krävs en analys av grovfodret. En välbalanserad foderstat gör underverk med byggandet av muskler, och man kanske inte behöver göra det så komplicerat.
 

Liknande trådar

Utrustning Tjo, behöver någon att bolla lite täckestankar med! Köpte en till häst förra veckan (oops) som liksom min första vill ha kläder...
Svar
14
· Visningar
1 017
Senast: MiniLi
·
Hästvård *Lång tråd* Vad är rimliga symptom på 1400 epg på en 7 månaders gammal unghäst? Väntar på svar på odling för att se om det är lilla...
Svar
9
· Visningar
1 070
Senast: Habina
·
Hästvård Hej! Min EMS-ponny skall börja behandlas med Metformin. Veterinären har tyvärr gått på semester och jag ska försöka få tag på någon av...
Svar
1
· Visningar
501
Senast: M_Elin
·
Hästvård Hej! Jag har lite funderingar kring matstress hos häst. Vi var nämligen och kollade på en häst som förmodligen haft matstress i hela...
Svar
13
· Visningar
1 319
Senast: co-SMAD4
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp