någon som vet vilket märke det är?

M

mixen

Hej har en westernsadel som jag undrar lite över.
Köpte den för 5 år sen begagnad. Vet inte vad det är för märke. Kan någon hjälpa mig, skulle gärna veta lite. Det enda som står på sadeln är Custom made western import.

Senast ändrad av en moderator:
Sv: någon som vet vilket märke det är?

försökte att få med bilder men de kom visst inte med, ska se om jag löser det.

okej! första gången jag lägger in bilder!!!! tack för hjälpen ska se om jag fattar

alb616769

Nu hoppas jag att det blev rätt

tack för hjälpen med bilderna

Hej!!
Jag tror jag har en likadan sadel som du, min är iallafall av märket Blue Ribbon Trail Sadel 16"i sätet och full quarterbom men råhudsklädd bom.Köpte min förra året och trivs jätte bra med den.:)

köpte du den ny eller begagnad, du har ingen bild på den?jag trivs oxå bra med den, jätteskön. Hade svårt att hitta någon sadel till min tjockis.

Nu har jag hittat rätt, det är en santa fe western trail. Nästan likadan som Blue ribbon trail sadeln.

Hej,ja visst nu ser jag att våra sadlar skiljer sig lite ,jag har en blue ribbon trail för jag har en liten kant bak på bak valvet som inte är skinn skodd..annars är sadlarna nästan lika de kommer ju iaf från samma tillverkare,,om du går in på www.calamo.se så ser du våra sadlar:)

Jag tycker det ser ut som en Simco eller Longhorn sadel som Milsta western sålde förut.

Liknande trådar

Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 609
Senast: Nepenthe
·
Hästmänniskan Jag är på väg och ska sälja min häst. Tänkte fråga vad hon som har haft honom på foder och även är den som köper vill ha för saker...
Svar
2
· Visningar
434
Senast: WildHorse
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 12 år och älskar hästar! Min dröm är att ha en egen ponny. Jag har ridit i ungefär 7 år på ridskola. Och just nu rider jag...
2
Svar
34
· Visningar
2 733
Senast: Häst_
·
Hästvård Nu behöver jag hjälp! När jag började borsta min häst idag så märkte jag att han är väldigt öm på höger sida nertill vid halsfästet...
Svar
7
· Visningar
583
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Världscupen 2024/2025