Någon som vet vad man i USA menar när man

Sv: Någon som vet vad man i USA menar när man

Hmm erkänd av FEI ? Dom kanske har många dressyrtävlingar där borta som inte är anordnade av något ridsportförbund som har en mall att följa typ som vi har TR ?

De har flera olika tävlingsorganisationer har jag förstått, frågan är bara om dessa "fei"-klasser spänner över hela registret från lätt till svår? Eller om man med en fei-approved startad häst direkt kan se att den kommit lite längre än vanliga dödliga!

De har flera olika tävlingsorganisationer har jag förstått, frågan är bara om dessa "fei"-klasser spänner över hela registret från lätt till svår? Eller om man med en fei-approved startad häst direkt kan se att den kommit lite längre än vanliga dödliga!

Nja det tror jag inte FEI är ju det internationella förbundet och deras dressyrklasser för häst börjar ju inte förrän på Msv B nivå med juniorprogrammen. Det finns ju inte FEI klasser i lätt klass förutom unghästprogrammen för 5 och 6 åringar då

Min förhoppning är att just denna häst ska ha tävlat just i nivå med det som vi i Sverige skulle kalla FEI-klasser.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter På torsdag 11 juli drar den internationella dressyren igång på Falsterbo Horse Show. Till start kommer Danmarks Anna Kasprzak och...
Svar
0
· Visningar
121
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Fredag betyder kürfinal och avgörande i dressyrens världscupfinal, FEI Dressage World Cup Final. Patrik Kittel och Touchdown går ut som...
Svar
0
· Visningar
172
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Dressyrens framtid diskuterades när ryttare, tränare och representanter från flera länder samlades vid ett möte som FEI kallat till på...
Svar
0
· Visningar
113
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter FEI kallar nu till ett möte, där man främst kommer att diskutera dressyren på djupet med de utmaningar som uppdagats. Detta för att...
Svar
0
· Visningar
108
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka