Någon som varit på Irland och shoppat??

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Bazooka
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 1 617
B

Bazooka

Åker till Irland, Dublin på söndag :banana: :banana:
Någon som varit där tidigare och kan tipsa om några bra hästbutiker som man kan "shoppa sig fattig i"? :angel:
Tänkte bl a köpa några täcken.

Alla tips mottages med glädje :) och vördnad :bow:

Skriver ett inlägg när jag kommer hem och har varit på plats och "rekat" lite :D

Ha´det ;)

Sv: Någon som varit på Irland och shoppat??

Horseware och Bucas kommer väl därifrån? Borde ju finnas i mängder där :p

Det finns inte sa manga affarer i Dublin, inga bra i alla fall. Inte ens nagon liten butik.
Men lite utanfor Dublin ligger Holmestead Saddlery .
I Maynooth, ocksa utanfor Dublin, ligger Equestrian World of Maynooth. Jag har ingen adress till en hemsida, men telefonnumret ar 01-6286853.

Sedan maste jag saga att det ar dyrare att kopa saker pa Irland an vad det ar i Sverige, sa nagra kap kommer du sakerligen inte att gora. Men lycka till i alla fall!

håller med, var på Irland för ca 3 veckor sedan, i sydvästra delen,
och jag såg knappt ens några hästar/ponnyer, (vi åkte typ omkring på landet hela tiden förutom att vi var i Cork) och verkligen inga affärer för den delen...

Aj aj aj låter inte bra :( men jag ska hyra bil och köra på FEL sida :eek: , så jag får väl försöka ta mig runt och kika efter hästfolk att fråga :idea: .

Ska till Wicklow, söder om Dublin.

Ja, tack ska ni ha som svarat:bow:.
Skriver ett litet referat när jag kommer hem. Kanske har jag tur och hittar något.

Kram Bazooka

jag tror att det finns fler hästar runt dublin faktiskt!

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela... 2 3
Svar
57
· Visningar
11 863
Hästmänniskan Nu måste jag få skriva av mig och få lite input och andra människors synpunkter i detta. Vet inte själv vad jag ska göra och tiden...
Svar
2
· Visningar
1 251
Senast: Dorinda
·
Utrustning Vet att det någonstans funnits en tråd med folk som har små ponnyer (kat A-B) som lagt upp kort och tipsat om utrustning och sånt...
Svar
19
· Visningar
3 994
Senast: Barrel
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag var verkligen SÅ otaggad inför hopptävlingen, ångrade mig något så fruktansvärt att jag hade anmält mig och gick i flera dagar och...
Svar
0
· Visningar
718
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Blåsljud på hjärtat
  • Akvarietråden V
  • Guldfasanerna