Någon som var på Kottas clinicen?

Sv: Någon som var på Kottas clinicen?

Det förklarade ju en del! JAg trodde det var vanlig helgclinic två dagar med två ridpass. Även om just jag inte anser det värt 400:- som fotfolk efter att sett honom in action ;-)

Ja, jag kan väl bara hålla med Anti om att här verkar man verkligen ha missat nått. :(

Fick mail ang. träningen men tyckte det var för dyrt, hallå, 1200 kr. (eller vad det var) för EN lektion. Hur mycket hinner jag lära mig på EN lektion för en tränare som aldrig sett mig o min häst.... Känns aningen bortkastat oavsett tränare. Men efter vad jag läser här blir jag mer o mer sugen... :crazy:

Hur många ridande ekipage var där totalt? Var det några bra?

Tre ridande ekipage. Idag kom nya Ridsport ut, jag har skrivit en artikel som finns med i slutet av tidningen om Kottas-clinicen.

Mvh Cissi (som gärna sett dig och Chocco på clinicen! ;))

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Breeders Trophy närmar sig och i år finns det en ny programpunkt. Det blir två clinics, en under dressyrveckan och en i samband med...
Svar
0
· Visningar
105
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter En clinic med känsla. Det utlovas inför Malin Baryard Johnssons clinic vid Jönköping Horse Show i november.
Svar
0
· Visningar
89
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Englandsbaserade finskan och VM-medaljören Kyra Kyrklund kommer till Sverige för att hålla en clinic i Sverige i december.
Svar
0
· Visningar
47
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Hoppryttaren Angelica Augustsson Zanotelli kommer att hålla i en clinic i Flyinge med fokus på den unga hopphästens utveckling. Nu...
Svar
0
· Visningar
101
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama