Någon som säljer kaniner på Blocket ?

Sv: Någon som säljer kaniner på Blocket ?

*kl*
Usch blir så ledsen när man hör sånt här :( Har en del folk ingen medkänsla alls i kroppen??
Hörde om en ex kompis till min sambo som köpt en gammal snäll "inne" kanin av en familj som inte kunde ha kvar den.
Han lovade att den skulle få det bra hos honom, åkte hem o gav den till sin orm!
Han har även filmat när han gav ormen en liten hare som han hade kört på (levde fortfarande) Aldrig hört ett sånt hemskt skrik som när ormen började kväva den :( Hemska människor!

mm, tycker okcås att det är konstigt att folk inte kollar upp sina köpare mer.
för några dagar sedan köpte jag en kanin från blocket och när jag skulle hämta den fick jag inte en ända fråga på hur den skulle bo osv.
slutade med att jag berättade om hur det skulle bo osv, fick ett par ointresserade "hummanden" till svars.
skumt.. :/

Mvh Freddie

Felet är att folk skänker bort kaniner och då kan sånna folk få tag i dessa. Mina kaniner kostar 300 kr st och det är ändå pengar som man inte vill slänga ut på sånt bara för att.
Men kostar en kanin 50 kr eller bara skänkes bort så kan de hamna hos sånna folk.

Om man tröttnar på sin kanin så ta betlat för den eller åk och avliva den. Det är bäst. jag erbjuder alla mina kunder att de kan komma hit med de i fall de tröttnar på de. För att de inte ska släppa ut de eller skänka bort de.

Liknande trådar

Äldre Sitter nu och känner mig totalt slutkörd, trots flera dagars ledighet från jobbet, trevligt folk omkring mig som jag är jätteglad över...
2
Svar
33
· Visningar
8 635
Ekonomi & Juridik Tänkte slänga in detta inlägget som en ny tråd och uppdatera om hur mitt hästköp har gått men får skriva om detta inlägget vilket gör...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
25 896
Senast: Raja
·
Hästvård Fick ett erbjudande om att ta med min häst till en alternativ behandlare (kinesisk medicin, akupunktur) då det blivit ett återbud...
6 7 8
Svar
146
· Visningar
19 102
Senast: Lickety
·
Övr. Hund Alltså...jag slutar aldrig förvånas över vilka konstiga annonser folk lägger ut... Nu är det en söt liten italiensk vinthund på 4 år...
Svar
2
· Visningar
1 147
Senast: Priscilla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Bildtråd
  • Evolve