Någon som känner igen dessa skydden?

the_connemara

Trådstartare
SNC01590.jpg

SNC01592.jpg

SNC01594.jpg

SNC01595.jpg

SNC01596.jpg

SNC01597.jpg

SNC01598.jpg

Någon som känner igen dessa märkeslösa skydden eller har sett några liknande? Hittade dem i en låda helt ensamma bland massa hoppskydd. De är helt mjuka med ganska stadiga. Tror ni de kan funka till bakbenen i terrängen?

Sv: Någon som känner igen dessa skydden?

Jag har haft ett par liknande skydd, åtminstone inner materialet. De var Equi-Guard tror jag... köpta på H**ks iaf! Om ponny kan tänka sig att använda dem så tror jag de fungerar utmärkt som terrängskydd;)

Sv: Någon som känner igen dessa skydden?

Ser ut som en kopia av WW, de har sett likadana ut länge så det är nog ingen gammal modell. Men det är iaf. de bästa skydden jag har använt! fast de är ju inte gjorda för att rida mkt terräng med direkt, mer allroundskydd :)

Gillar dock bäst single lock, inte lika klumpiga...

Liknande trådar

Avel Det här är bara spekulationer för kanske 10 år in i framtiden, men vilka hästraser har större chans för att ha mjukare gångarter att...
Svar
11
· Visningar
637
Senast: Badger
·
Hästmänniskan Fy vilken jobbig sits jag har satt mig i. För två år sedan köpte jag en unghäst då min andra häst var skadad och det verkade inte som...
Svar
16
· Visningar
2 050
Hundträning Så, jag har aldrig lämnat mina hundar ensamma i bilen förutom en enda gång på 5-10 minuter. Jag vet ju inte hur dom var när jag var...
Svar
16
· Visningar
1 145
Senast: Lillefrun
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 226
Senast: Ragdoll
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar