Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ska du ifrågasätta tycker jag inte att du behöver skriva, jag ber om råd, inte uppfostring. Jag vet precis hur ont min häst har och skulle aldrig göra något som gjorde att han tog skada.
Gör hovslagare och vet bedömningen att han klarar av det så måste han skos.
Men i nuläget är det inte aktuellt.
Håller med om att det är tråkigt när folk hela tiden ska ifrågasätta när någon ber om råd. Nästan alla trådar jag har läst innehåller något inlägg där någon viktigpetter ska tycka till. Om alla håller sig till det som skaparen av tråden frågar om och svarar på det, så blir det mkt trevligare på Bukefalos!
Det är väl inte fel att Fannys hovslagare + vet. letar fel? Det kan ju vara en hovböld. Lycka till med din häst och hoppas att han snart blir bättre!
En hovböld, när benet svullnar från has till kota Tror inte det
En hovböld, när benet svullnar från has till kota Tror inte det
Ang viktigpettrar så KAN det vara så att man helt enkelt blir förbaskad på att det finns så stor okunskap och att hästar faktiskt blir lidande p g a detta. Till TS fördel kan man väl säga att hon ändå ställer frågan; någon som kan hjälpa mig?
Och det var just det de där "viktigpettrarna" försökte göra genom att dela med sig av sin kunskap.
Min häst har blivit totalsvullen i vänster back, från haset, hela utsidan utav senan och ner på kotan. Är mycket varm, feber och vill ej sträcka ut eller stödja på benet.
Någon som har något tips på vad det kan vara?
Vad är detta för en generalisering??Distriktare - VARFÖR är jag inte förvånad Åk till klinik! Vänta en vecka?! Vad är det för veterinär?