M
mizz
Sv: Någon som INTE är nöjd med sin Torsion?
Ledsen jag är så j-la envis. Men så är knighten oxå uppbyggd så och lägger jag någonting mellan sits och sadel så låter jag ju inte kardborren fästa ordentligt= glider omkring. *mizz spånar*
Och detta fungerar tycker du? Tror att jag ska se om jag kan fixa till din ide. Sitter lite i uppförsbacke. Om du ngn gång får bilder på det så skriv en rad
Lovisaleonora_ skrev:På Torsion sitter sitsen med kardborre, under den finner man stigläderringarna (har bild men kan inte lägga ut den). Mellan sitsen och själva sadeln kan man alltså lägga in grejor (i mitt fall delar av slaktad simdyna).
Ingen fara, jag har tillgång till andra djur än egna, någon kamel ska jag väl kunna sadla upp...
Ledsen jag är så j-la envis. Men så är knighten oxå uppbyggd så och lägger jag någonting mellan sits och sadel så låter jag ju inte kardborren fästa ordentligt= glider omkring. *mizz spånar*
Och detta fungerar tycker du? Tror att jag ska se om jag kan fixa till din ide. Sitter lite i uppförsbacke. Om du ngn gång får bilder på det så skriv en rad