Någon som har UL bild som visar könet?

Sv: Någon som har UL bild som visar könet?

Här är från min könsbestämning i v 19, pung och snopp inringat:

pojkbeviset.jpg
 
Sv: Någon som har UL bild som visar könet?

*KL*

har varit på sena ultraljud med alla barnen. När vi var där med trean så frågade jag om man kunde se könet. Vill ni veta frågade barnmorskan då? Nä, svarade vi, men du kan väl zooma lite så vi får gissa. Då pekade sköterskan och sa, jag säger inte vad det är för kön, men det är ett STORT kön...och mycket riktigt. Hur tydligt som helst såg man på bilden att det vajade runt en gigantisk pung i fostervattnet. När Axel några veckor senare kom till världen så hade han vattenbrock i pungen så den var verkligen stor!

Det var så sött, för när vi var på ultraljudet då så såg man hans långa blonda nackhår sväva runt i fostervattnet. Uh, nu blev jag bebissjuk, bäst att gå in på en tråd som handlar om kolik och nattamning:p
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej, ny här och skulle vilja höra lite hur olika löp kan vara, jag har en labrador tik som nu löper, inne på dygn 17 nu, tog...
Svar
8
· Visningar
1 042
Senast: Karolina90
·
Småbarn Jag är desperat efter sätt att få i vår treåring penicillin. Lång historia kort; vår dotter har haft sår i näsan senaste 8 veckorna. Vi...
Svar
19
· Visningar
2 298
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
4 177
Senast: Liran
·
  • Artikel
Dagbok Känner att jag behöver skriva av mig lite efter den här dagen, det har ju varit några turer med min älskade hund. Han trivs inte med...
Svar
16
· Visningar
3 142

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Stötdämpning -sits
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

Tillbaka
Upp