Någon som har soffa från Tiwest?

LinnK

Trådstartare
Ja, är det någon som har en soffa från Tiwest?
Är det ett seriöst företag, sköna soffor, bra service osv?

Min sambo satt o kikade på nätet och hittade denna soffa som vi båda
tyckte var ok,
den kombinerar det vi vill ha (två 'divaner'/U-soffa,och 'ikeas ektorp' stuk)
vi hade nästan bestämt oss för att köpa ektorpsoffa/or men när vi provsatt på Ikea blev vi mycket besvikna, de känndes ju utsuttna och inte alls så sköna som de såg ut :( Så någon sån blir det knappast.

Är det någon som har provsuttit denna soffa?
Jag skulle kunna tänka mig den i en annan färg, och priset var klart överkommligt! :bump:

Liliane.jpg

Eftersom det är så enormt långt bort, undrar jag om man ska chansa på att ta sig dit och prova den, eller köpa på vinst o förlust och sälja vidare om det inte passar :confused:

Sv: Någon som har soffa från Tiwest?

guuuud va mysig den såg ut!!!! :love: Dock kan jag inte hjälpa dig i dina funderingar annat än säga våga chansa :banana:

guuuud va mysig den såg ut!!!! :love: Dock kan jag inte hjälpa dig i dina funderingar annat än säga våga chansa :banana:

Ja fatta va mysigt, jag o sambon på varsitt hörn och katterna mittemellan
:love:

Jag tror banne mig att man kanske ska våga chansa ändå,
det borde ju gå sälja den om man inte tycker den var så bra som man trodde.
Den är inte så dyr heller, kostar knappt mer än en IKEAsoffa :banana:

Den kommer ta upp halva tvrummet, men det enda vi gör där är ju just att se på tv eller ligga o slumra så det gör ju egentligen inget.. :)

Jag är så glad att min icke-datorkunniga sambo snubblade in på sidan och ropa 'Liiiiinnn va tror'u om den här da", det KAN ju bli hur bra som helst.

*Drömmer mig bort när man fått råd till att flytta/göra om öppenspisen och fått på nytt golv och nya tapeter*

Puttar upp.

Finns ju massor av bukare i södern, ingen som ens har provat soffan?

De sofforna du provsuttit på IKEA är nog väldigt utsuttna.
Med tanke på hur många personer som varje dag passerar där så är det inte omöjligt att de är många som vilat ändan ett tag i sofforna.

En kompis har Ektorp-hörnsoffa och den är görbekväm.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka