Alexandra_W
Trådstartare
Jag är fortfarande helt kär i täcket. För de som varit sugna men avskräckts av priset finns det nu på rea för 1499 (ord 2099). Jag beställde ett till i reserv..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Wow, det kliar i fingrarna. Jag älskar det också. Det faktum att 145 var för stort och 140 lite tajt har jag löst genom en extra ring i bogspännet. Det gav de 3 cm som behövdesJag är fortfarande helt kär i täcket. För de som varit sugna men avskräckts av priset finns det nu på rea för 1499 (ord 2099). Jag beställde ett till i reserv..
Wow, det kliar i fingrarna. Jag älskar det också. Det faktum att 145 var för stort och 140 lite tajt har jag löst genom en extra ring i bogspännet. Det gav de 3 cm som behövdes
Väcker upp gammal tråd!
@Ace och @Alexandra_W
Fortfarande nöjda?
Tittade på detta täcket i butik idag och blev sugen!
Hur nöjd som helst från 2017 - 2020. Då fick jag ta bort hästen så sålde täcket.
Jag svarar även om jag inte är tillfrågad.. Jag har varit supernöjd med passformen och funktionen! Däremot är ryggdelen alldeles för klen i tyget, går sönder direkt om dom kommer åt en gren eller någon råkar ta en liten tugga. Jag förväntar mig lite mer av ett täcke som kostar 2000:-!Väcker upp gammal tråd!
@Ace och @Alexandra_W
Fortfarande nöjda?
Jag svarar även om jag inte är tillfrågad.. Jag har varit supernöjd med passformen och funktionen! Däremot är ryggdelen alldeles för klen i tyget, går sönder direkt om dom kommer åt en gren eller någon råkar ta en liten tugga. Jag förväntar mig lite mer av ett täcke som kostar 2000:-!
Köpte nu istället ett Horze Nevada Kombo pris 899:-. Sitter precis lika bra men är mycket rejälare i ryggdelen, det enda jag saknar är den smarta linern som Rambot har. Men frågan är om den är värd 1100:-..
Min gick oxå i skogshage men hans täcken brukar sällan gå sönder men detta blev ganska fort slitet i manken samt revor i tyget. En väninna köpte ett i år och det var i strimlor efter några dagar..Min hade sina I skogshage och med klängig ungponny. Blev nåt märke I tyget men inte minsta hål. Dock lossnade knapp för fodret. Kan de ha ojämn produktion eller skilja mellan årsmodeller?
Jag älskar täckets funktion och passform. Linern räddar livet på min rygghäst en såhär ostadig sommar.Väcker upp gammal tråd!
@Ace och @Alexandra_W
Fortfarande nöjda?
Hej! En fråga: har haft ett med samma funktion i ett billigt märke, men det hade gjort sitt tyvärr... Läckte som ett såll....Höll ändå i 4 år. Så beställde ett som tråden handlar om (så snyggt, det vinröda!). Men..kollar man på täcket på Horsewares sida, så ska ju detta täcke ha 3 års garanti. Men när man går in på där man kan fylla i för garantin, så är inte detta täcke med! Någon som vet hur det förhåller sig med garanti el ej?
Jag mailade HW om precis det för tre år sen. Väntar fortfarande på svar...
Jag mailade o fick faktiskt svar!Jag mailade HW om precis det för tre år sen. Väntar fortfarande på svar...