Någon som har köpt Hööks nya TM ridtäcke för 329 kr?

B

**BORTTAGEN**

undrar isåfall om det är bra och hållbart? har kännt på det och det verkar vara jätte bra tyg och sånt ! funderar på å köpa det, får se. :)

Jag har ett sådant, jättefint :)
Om det är hållbart vet jag inte än, har bara haft det ett par veckor men det sitter bra på kusan i alla fall och verkar varmt och mysigt.

Jag har förra årets modell. Men tror att det bara är fodrets färg som skiljer.

Jag gillar täcket. Men inte tillräckligt varmt om man ska rida med det mitt i vinter ute i lugnt tempo.

en konstig sak med mitt täcke är att fodret verkar vara större än yttertyget :crazy: men det kanske bara är mitt

Jag har också förra årets modell, och fodret är större på mitt med..fast det syns inte :smirk:
jag skulle helst vilja ha ett tjockare men svårt att hitta

Liknande trådar

Utrustning Såg igår att de ridstövlar jag använder i hoppsadeln har gått sönder. Har ett par andra som jag tycker mycket om men som är för små, så...
2
Svar
23
· Visningar
935
Senast: Ajda
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 743
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 829
Senast: mamman
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
16 109
Senast: Juli0a
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Autistisk bror
  • Valet i USA
  • Vinterföräldrar 23/24