Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Någon som har en HTC one och kan hjälpa mig hitta HELA telefonboken?
Håller på att bli galen! Alltså riktigt riktigt arg!
Letar efter en kontakt i min telefonbok som jag vet är sparad,men kan inte minnas vad jag sparade henne i för namn! Och min mob visar tydligen inte alla kontakter! Hur eller vart hittar jag ALLA nummer?
Jag har ingen htc, men kan problemet bero på att du har vissa kontakter sparade på sim-kortet och andra i telefonens minne? På min telefon (LG) kan man välja om man vill att telefonboken ska visa de som är sparade i telefonen, på sim-kortet eller både och.
Kollade det,men hittade ingen skillnad! Hittade tillslut på att mina nyaste kontakter har blivit sparade på mitt google-konto...? Visste inte ens att jag hade ett sånt! Jävla moderniteter! Förr i tiden så gick man in på telefonboken,sen låg alla där,nu ligger dom helt hux flux,några på telefonen och några på det där googlekontot. Har valt att se kontakter från båda håll nu,så nu ligger alla under kontakter iallafall,och jag hittade numret jag sökte. EFTER att jag blivit så arg så jag började blöda näsblod. Finns det något som gör mig arg så är det sånt här. Jag skulle seriöst kunna ha brutit sönder telefonen i stundens hetta....
Juridik & Ekonomi
Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;)
Jag är i 30-års ålder och lever...
Skola & Jobb
Jag behöver få input över hut jag ska göra, så skapar en tråd.
För ett år sedan fick jag ett jobb inom kommunen med hjälp av lönebidrag...
Hundavel & Ras Alltså du behöver inte ge mig rastips, och jag ska inte köpa nån mops heller 🙂 Jag propagerar inte för att nån ska välja mops såsom de...
Islandshäst Jag har fasta ringar. Jag övervägde lite olika andra varianter men denna dök upp på nedsatt pris i rätt storlek så då slog jag till. Jag...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.