Någon som har en HTC one och kan hjälpa mig hitta HELA telefonboken?

Fibusen

Trådstartare
Håller på att bli galen! Alltså riktigt riktigt arg!

Letar efter en kontakt i min telefonbok som jag vet är sparad,men kan inte minnas vad jag sparade henne i för namn! Och min mob visar tydligen inte alla kontakter! Hur eller vart hittar jag ALLA nummer?

Jag har ingen htc, men kan problemet bero på att du har vissa kontakter sparade på sim-kortet och andra i telefonens minne? På min telefon (LG) kan man välja om man vill att telefonboken ska visa de som är sparade i telefonen, på sim-kortet eller både och.

Kollade det,men hittade ingen skillnad! Hittade tillslut på att mina nyaste kontakter har blivit sparade på mitt google-konto...? Visste inte ens att jag hade ett sånt! Jävla moderniteter! :rage: Förr i tiden så gick man in på telefonboken,sen låg alla där,nu ligger dom helt hux flux,några på telefonen och några på det där googlekontot. Har valt att se kontakter från båda håll nu,så nu ligger alla under kontakter iallafall,och jag hittade numret jag sökte. EFTER att jag blivit så arg så jag började blöda näsblod. :o Finns det något som gör mig arg så är det sånt här. :arghh: Jag skulle seriöst kunna ha brutit sönder telefonen i stundens hetta.... :banghead::rage::nailbiting::wtf::arghh:

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 184
  • Artikel Artikel
Dagbok I många år har jag funderat på vad det egentligen är för fel på mina föräldrar. De beter sig liksom inte riktigt som normala människor...
Svar
0
· Visningar
787
Senast: Tuvstarr
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 232
Senast: Blyger
·
Skola & Jobb Jag behöver få input över hut jag ska göra, så skapar en tråd. För ett år sedan fick jag ett jobb inom kommunen med hjälp av lönebidrag...
2
Svar
35
· Visningar
2 701
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Sodastream
  • Valet i USA
  • Hiss och diss del 5