Någon som har avkommor efter Come Fast xx???

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Midnatt
  • Startdatum Startdatum
M

Midnatt

Hur funkar era hästar? Blir det något av dem? Vad använder ni dem till? Gångarter, psyke allt!!!
Har en tvåårig hingst efter honom o han är snällast i världen!!
Meningen är att han ska bli FT-häst...
Hur stora är era? Vilken ytterligare stam är det på dom?
*Nyfiken*

Sv: Någon som har avkommor efter Come Fast xx???

Vi har en bakant som har en hingst e. Come fast xx 2 el 3 år jättesnäll ska bli hopphäst tror jag!

Jag har ett sto f-03 e. Come Fast xx-Amiral-Brisad. Min lilla är supertrevlig i all hantering och en cool tjej som inte tycker att någonting i hela världen är läskigt! Hon Har okej gångarter med + för galoppen! Bilder på henne hittar ni på www21.brinkster.com/stallhansta . Gå in under hästar och klicka på Cometas sida!

Jag har en 2-års hingst e. ComeFast xx u. anglosto
En svart snygging :love: med ett supertemperament. Bra rörelser, takt o balans. Uppskattar hans mkh idag till ca 158-160.

Åååå vad roligt! Jag vill se BILDER!! :d

Heter hingststackaren Come Fast? :eek:
Tror ni han blir retad för sitt namn av de andra hingstarna? :rofl:

Skall se om jag hinner fixa till något innan helgen är över (och uppehållsvädret :( ...)

Ja stackarn heter "kom fort", kanske bra för hingstägarna ;) tar inte så lång tid att tappa då ;) ;)
Men han e fin :D

:idea: ComeFast-avkomman kan beskådas på Hästgalleriet när bilden är gdk :)

Cosy... ja har letat å letat på galleriet...å inte hittat någon bild :(

Vad gör jag för fel? Vill gärna se den :D

Min kompis har en 3 åring e.Come Fast xx som bara är sååååå läcker. Jag kastade en blick och blev kär helt enkelt. Dessutom rör han sig bra. Rätt stor bara.

Hej!har en avkomma efter come fastxx och han är hur go som helst..inte rädd för någonting! :devil:

Red in en Come Fast avkomma under min APU, 5 veckor.
Det är en liten D-ponny, welsh på mödernet, en riktig liten burk! :D
Hon rörde sig helt värdelöst rent ut sagt, ingen bogfrihet över huvud taget, galoppen va klumpig och rak och saknade bjudning i alla gångarter. Hon löshoppade dock ganska ok, men hon har sina begränsningar.
Exteriört är det inte heller nån lyckad ponny, grov och kompakt med korta ben och lång rygg. Dock rätt bra HHB och bra halsansättning. Något utåttåad fram, men torr och fin i benen, bra hovar.

Däremot så blev jag riktigt imponerad av hennes psyke, brydde sig inte om någonting! Min APU-värds 4-åriga barnbarn kunde leka och stimma brevid paddocken utan att hon ens höjde blicken! Och när den nykastrerade 4-årsvalacken fick fnatt och började bocka runt och leva rövare i hagen intill paddocken va hon också coollugn.
Det jag saknade i hennes psyke va vakenheten, arbetsvilja och egen motor. Det kändes som om hon inte ville någonting, alls va trist och jobbigt, trots väldigt varierade arbete osv.

Nej inte jag heller :crazy: Bara tomma rutor :(
Skall det verkligen ta sååå lång tid att få bilder gdk på hästgalleriet :confused:
Hade kunnat fixa in den här istället men tyvärr har jag ingen aning om hur man gör.. :confused:

Eh...gör ett tappert försök här att infoga en bild :crazy:

Zalmiyac5.jpg

:idea: :banana: :bump: :bow:
Jag fixade det!!!! :)
Hjälp vad jag blir stolt :angel:

Åååååååååå va söt! :love:
Att han blev svart? Vilken färg har mamman? Min e fux....
Jag ser stora likheter med min!
Har du visat din någongång? Fölvisning, rådgivande hingstbedömning lr liknande? Skulle vara roligt att höra hur de blir bedömda.
Min är också hingst och jag tänkte visa honom som hingst på treårstestet. Kanonpsyke ju! Märks inte att de e hingst knappt.

Skulle gärna lägga in en bild ja med... men en annan e ju inte lika händig med datorn :confused:

;) Nu skall vi utmana ödet igen....

Rebecca_ext.jpg

Så här ser anglostoet ut. Hon har mycket svart bakom sig och det har gett utdelning ;)

Liknande trådar

Avel Hej! Någon annan med en avkomma från fina glamourdale? Hur går det för er? Är ni nöjda? Hur är psyket hos dom? Har själv en 6årig...
Svar
2
· Visningar
1 235
Senast: adrikkens
·
Avel Hej, hoppas få att få lite bra tips och råd här. Jag har ett D-ponnysto som jag vill använda för att få fram en liten storhästavkomma...
Svar
9
· Visningar
1 583
Senast: sorbifolia
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 931
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 499

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka