Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
emindy skrev:Jag "ger" det till min pojkvän som har problem med lederna.
Men där ser vi resultat trots att han inte är uppe på full dos än!
Liten sidokommentar...glucosamin är inte till för musklerna utan leder o brosk..så jag förstår att du inte set resultat med detSnobben skrev:Är det bra för muskler & allt som dom påstår?
Någon som har haft problem med sin häst & gett detta & sett resultat?Tycker inte att glucosamin verkar ha någon större effekt.
ann80 skrev:Liten sidokommentar...glucosamin är inte till för musklerna utan leder o brosk..så jag förstår att du inte set resultat med det
Snobben skrev:Är det bra för muskler & allt som dom påstår?
Någon som har haft problem med sin häst & gett detta & sett resultat?Tycker inte att glucosamin verkar ha någon större effekt.
Snobben skrev:Är det bra för muskler & allt som dom påstår?
*Gotlandsrusset* skrev:hej,
vi ger msm till våra hästar för mage/tarm. Funkar jättebra. min valack har bla blivit av med sin mugg som, om de finns på alla fyra fötterna kan vara tecken på mag/tarm problem. Han såg förj*vlig ut innan vi gav msm och linfrön. Har öven gått upp i vikt och byggt fina ryggmuslker så vi är mer än nöjda med msmet