Någon som gar en Kallblodstravare som ridhäst?

Sv: Någon som gar en Kallblodstravare som ridhäst?

Hej.
Har flera kallblod hemma som vi både hoppar ohc rider dressyr på ohc även tävlar i lättare klasser.

har du några bilder?
jag bor nere i skåne och här finns väldigt få kallblodstaravare:d

Nu tävlar ju våran fortfarande, men jag red in våran kallblodshingst som åttaåring. Vi lallar mest i skogen, men när han lägger skorna på hyllan är det tänkt att jag ska börja träna lite western med honom om allt stämmer. :)

En liten pärla är han, det var bara att sitta upp och rida på honom, och han är väldigt lättlärd. Tyvärr rids han högst en gång i veckan om ens det nu när han tävlar.

Men kliv genast in i S-vallstråden å presentera dig!!:D
Till TS:
Vi har en som går som ridhäst, Mini Paula:
18318093.jpg

Hon är efter Pål Lunar:);)

Liknande trådar

Islandshäst Ville så gärna börja rida igen, typ som medryttare. Såg en annons, bara 5 min hemifrån. Long story short- de har 2 islänningar. Back...
2
Svar
22
· Visningar
5 346
Senast: Boj
·
Övr. Hund Negativa kommentarer om vårt hundval undanbedes vänligt men bestämt. Jag är ute efter generella råd utifrån rådande omständigheter och...
Svar
16
· Visningar
2 434
Senast: Jenka
·
Gnägg Jag har alltid varit en hästgalning. Men det senaste året har det bara gått utför. Jag går just nu på gymnasiet och mycket tid går till...
Svar
13
· Visningar
2 260
Senast: Nielaa
·
Hästmänniskan Jag håller på att gå under totalt. Jag har ett fantastiskt fint islandssto f -09 som jag köpte när hon var 2 mån gammal. Hon är helt...
2
Svar
21
· Visningar
2 696
Senast: elfi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar